Decoratiunile din luna iubirii cresc vanzarile Chic Ville cu pana la 15%
decoratiuniluna iubiriichic villeclienti1 martie8 martie
In februarie, Chic Ville, conceptul de magazin home&deco 100% ambiental, lanseaza o colectie speciala pentru luna iubirii si mizeaza pe o crestere a vanzarilor cu 15% fata de luna precedenta, atat in valoare cat si in volum.
“In luna dragostei ne-am dorit sa incantam clientii cu o noua colectie de produse, special concepute pentru sarbatorile Valentine’s Day si Dragobete. Astfel, fie ca sunt in cautarea unui cadou unic pentru persoana iubita sau doresc sa creeze o atmosfera aparte in propria locuinta, clientii nostri vor putea gasi in magazine o gama variata de produse destinate acestor sarbatori”, a declarat Marius Serbanescu, Director de Achizitii al Chic Ville.
Potrivit acestuia, colectia de Valentine’s Day si Dragobete va fi impartita in doua categorii de produse, una dedicata cadourilor pentru cupluri si una menita sa aduca aerul specific acestei sarbatori in locuintele indragostitilor. In ceea ce priveste provenienta produselor, reprezentantul companiei a subliniat ca majoritatea articolelor sunt importate din tari precum Belgia, Franta sau Olanda.
Pentru crearea unei atmosfere cu adevarat speciale, plina de caldura si intimitate, clientii vor putea opta pentru o serie de produse precum lumanari parfumate, sfesnice, recipiente pentru dulciuri, pahare de vin si alte articole sic pentru Valentine’s Day si Dragobete.
„De regula, femeile sunt cele care prefera sa strabata magazinele home&deco in cautarea cadoului potrivit, insa luna februarie echilibreaza clientela, barbatii fiind din ce in ce mai hotarati sa gaseasca cadoul potrivit pentru jumatatea lor”, a mai afirmat Marius Serbanescu.
In ceea ce priveste cosul mediu de cumparaturi din aceasta luna, reprezentantul Chic Ville a subliniat faptul ca valoarea acestuia se ridica la aproximativ 110 lei, clientii care trec pragul magazinului optand deseori atat pentru un cadou sic pentru persoana iubita, cat si pentru elemente de decor.
„Din experienta anterioara, clientii nostri sunt entuziasti cand vine vorba de astfel de sarbatori. Prin urmare, atat in privinta valorii cat si al volumului de vanzari, ne asteptam ca luna februarie sa aduca o crestere de 15% comparativ cu luna ianuarie”, a subliniat Marius Serbanescu.
Produsele speciale pentru luna iubirii sunt disponibile atat in cadrul magazinelor Chic Ville, in zone special amenajate, cat si pe site – www.chicville.ro , unde vizitatorii pot vedea articolele grupate in functie de categorii.
Imediat dupa luna indragostitilor, Chic Ville va pregati clientilor o colectie pentru 1 si 8 Martie. Astfel, in lantul de magazine si chiar online, domnii vor putea alege dintr-o serie de cadouri speciale pentru doamnele si domnisoarele din viata lor.