De Ziua Indragostitilor, porumbeii vor cumpara online flori in valoare de 60.000 euro
ziua indragostitilorvalentine's dayfloricadouriluxcomert online
Vanzarile online de flori pentru Valentine's Day se vor ridica la 60.000 euro, in crestere cu 50% fata de 2011, estimeaza FlorideLux.ro, unul din cei mai importanti comercianti online de flori de pe piata autohtona. FlorideLux.ro preconizeaza vanzari de circa 9.000 euro pentru aceasta perioada, duble fata de cele realizate anul trecut cu ocazia Zilei Indragostitilor.
"Daca anul trecut estimarile initiale de 4.000 euro vanzari au fost depasite, pentru acest an ne asteptam la vanzari duble, de circa 9.000 euro. Vanzarile la nivelul principalilor jucatori din piata pe segmentul florariilor online apreciez ca vor depasi 60.000 euro in aceasta perioada, in conditiile in care Ziua Indragostitilor este sarbatorita in mijlocul saptamanii", a declarat
Marius Dosinescu, Business Development Manager in cadrul grupului FlorideLux.ro.
Pentru 2012, reprezentantul companiei estimeaza afaceri de circa 450.000 euro, in crestere cu aproape 20% fata de vanzarile din 2011.
Doamnele, rasfatate cu flori, ceaiuri de lux si parfumuri
Pentru aceasta perioada, Dosinescu apreciaza ca valoarea medie a comenzilor se va pastra ca si anul trecut la 45 euro. Totusi, ca si in 2011, vor exista domni dispusi sa dea peste 200 euro pentru flori si cadouri cumparate online pentru jumatatile lor.
"Pentru Valentine's Day, ne asteptam la aproximativ 200 de comenzi venite in principal de la persoane fizice, cu venituri medii si mari din mediul urban. Clientii prefera in proportie de 60% florile si cadourile clasice", a mai precizat Dosinescu.
Se observa de asemenea o crestere a vanzarilor de produse speciale pentru Valentine's Day, precum aranjamente florale personalizate sau chiar animale confectionate doar din flori. Dincolo de aspectul mentionat, majoritatea buchetelor de flori sunt completate de cadouri precum ceaiuri de lux, ciocolata fina, parfumuri sau ursuleti de plus.
Piata florariilor online, un business de trei milioane de euro
"Din 2011, datorita cresterii increderii generale in mediul online si a educarii clientilor, florariile online si cele offline au intrat in competitie directa pe piata, iar la ora aceasta au circa 60% piata comuna. Astfel, pentru anul acesta, estimez ca piata florariilor online va depasi nivelul de 3 milioane de euro", a incheiat Marius Dosinescu.