De ce o sa scriem mai des despre Jennifer Lopez
jennifer lopezviva movilappleandroidfacebook
Jennifer Lopez si Verizon si-au unit "destinele", pentru a lansa un retailer de dispozitive wireless destinat pietei din America Latina. Verizon Wireless si Jennifer Lopez au anuntat ca noua companie se va numi VIVA MOVIL. Jennifer Lopez si Marni Walden, COO-ul Verizon Wireless, au vorbit cu entuziasm despre acest proiect inedit.
Cantareata si actrita Jennifer Lopez intra in antreprenoriat. Colaborarea cu Verizon Wireless va fi una de succes sau cel putin asa spera diva muzicii latino.
Viva Movil by Jennifer Lopez va comercializa o gama larga de produse wireless: smartphone-uri Apple, Android si Blackberry, tablete si accesorii.
Viva Movil colaboreaza cu Brightstar si Moorehead Communications, cel mai mare retailer premium al Verizon. Compania doreste sa lanseze magazine de retail in cele mai importante orase din SUA, pentru inceput, in New York, Los Angeles si Miami, precum si un site in doua limbi, getviva.com.
In calitate de director de creatie, Lopez va conduce echipa de design si marketing. Cantareata spune ca doreste sa atraga o piata emergenta, deseori trecuta cu vederea. Pe masura ce firmele mari isi dau seama ca trebuie sa activeze in America Latina, pentru a-si asigura succesul, Lopez doreste sa se implice in afaceri.
Directorul operational al Verizon Wireless, Marni Walden, spune ca aceasta este o oportunitate uriasa pentru o piata latin americana de 52 milioane persoane - dintre acestea, 75% detin smartphone-uri.
Viva Movil mizeaza si pe Facebook, oferind o noua experienta de shopping social, spune Jennifer Lopez.
"Este pentru prima oara cand intri pe Facebook si nu esti nevoie sa iesi de pe pagina, pentru a cumpara un dispozitiv", explica JLO.
"Asadar, discutam despre un trend revolutionar si stim ca latinii sunt online, iubesc social media si sunt foarte implicati in comunitatile lor", a mai spus Jennifer Lopez.