Curaj in afaceri: in plina criza sanitara, o antreprenoare deschide un showroom dedicat locatiilor din HoReCa si real estate
horecaindustria ospitalitatiireal estate
Desi traversam al doilea an pandemic, iar industria ospitalitatii a fost unul dintre sectoarele puternic afectate de restrictiile impuse de autoritati cu scopul de a limita raspandirea infectiei, se pare ca nimic te poate speria cand crezi cu adevarat in ceva. Asa se poate rezuma povestea de succes a unei antreprenoare care, in 2021, deschide un showroom de vesela dedicat locatiilor din HoReCa si real estate.
Deschis anul acesta, in luna august, showroom-ul este accesibil pentru clientii din Bucuresti, fiind localizat in zona centrala a Capitalei, Soseaua Nicolae Titulescu Nr. 121 si reprezinta o alta etapa spre consolidarea unui business autentic romanesc.
Locatia beneficiaza de un spatiu generos, ce se intinde pe o suprafata de 140 metri patrati si permite expunerea unui numar vast de produse listate din diferite materiale, de la inox, la portelan si ceramica rezistenta de culoare alba sau colorata, (produse din melamina, lemn, fonta, articole emailate, articole cu finisaj de cupru, pvd negru etc).
Rose Home nu este un nume nou pe piata de profil. Este compania care, in urma cu 7 ani, a pornit la drum cu un magazin online de nisa cu produse HoReCa si ulterior cu un mic spatiu de prezentare intr-o vila din Bucuresti.
Te-ar putea interesa si: Patronii din Horeca au ajuns la limita rabdarii: nu gasesc personal, oamenii fug de munca, ca din gura de sarpe
De unde ideea de la online la ... magazinul palpabil?
"Ideea de a deschide fizic o locatie mai mare si complexa este un act de curaj in aceasta perioada delicata pe care o traversam. Noi am vazut o oportunitate si parcurgem o etapa de crestere chiar daca industria din care facem parte are de suferit.
Rose Home a pornit ca un site de nisa, care s-a transformat treptat intr-un business de familie si ne propunem sa aducem pe piata din Romania cele mai noi idei, produse si tendinte din zona de servire a mesei in locatiile HoReCa.
Experienta de 15 ani in sectorul de ospitalitate a dezvoltat o echipa axata pe consultanta individuala, tinand cont de aspect precum: designul locatiei, tipul de meniu ales, bugetul investit precum si alte detalii importante ce tin de armonizarea intregului proiect", declara Denisa Stefan, Fondator si Managing Partner, Rose Home.
Investitia totala se ridica la suma de 30.000 de euro si reprezinta crearea unor zone dedicate pentru vesela, produse servire zona restaurant, mic dejun si bufet suedez, ballroomuri si sali de evenimente, zona cu produse pentru baruri, pahare, tacamuri.
"Serving inspiration for HoReCa" este motto-ul Rose Home si ideea dupa care familia Stefan construieste intreaga stategie pentru companie. Pentru anul urmator, Rose Home aduce in premiera 4 noi branduri pe piata locala care vor completa oferta actuala si vor aduce un plus de noutate, inovativitate si design.
“In perioada de pandemie, provocarile au venit la pachet cu noi oportunitati pentru investitorii din domeniul HoReCa in special pentru jucatorii medii si mari si ne asteptam sa vedem in perioada imediat urmatoare demararea unor proiecte de anvergura in domeniul turismului", explica Denisa Stefan.
Te-ar putea interesa si: Top 5 joburi ideale pentru persoanele comunicative