Cum iti poti reduce timpul de asteptare atunci cand mergi la banca. Clientii ING Bank primesc o noua facilitate
ing bankbanciprogramareing home bank
Clientii ING Bank vor putea sa realizeze programari online pentru vizite la sediile fizice ale bancii, au informat reprezentantii companiei, miercuri. Masura este adoptata in contextul pandemiei de coronavirus, cand expertii recomanda o interactiune fizica redusa cu alte persoane, dar si evitarea aglomeratiilor.
Pentru a spori siguranta masurilor de protectie impotriva infectiei cu noul tip de coronavirus, dar si pentru a scurta timpul petrecut la sediile fizice ale bancii, ING Bank le propune clientilor sa isi efectueze programari online.
Astfel, operatorii prezenti in sediile bancii vor prelua clientii in functie de programare si se vor evita astfel aglomeratiile.
"Programarea nu este obligatorie, ci garanteaza reducerea timpului de asteptare, tinand cont in acelasi timp de masurile de distantare sociala pentru siguranta clientilor si a angajatilor", a transmis banca.
Cum se pot efectua programarile
Programarile se pot realiza online pe pagina oficiala a bancii ING Bank - Programare vizita ING Office sau din sectiunea de contact a site-ului. Acestea se fac foarte simplu, doar alegand ziua, ora si office-ul.
Clientii sunt rugati sa ajunga la ora programarii, pentru a evita pierderea prioritatii. In cazul unor intarzieri mai mari de 10 minute, clientii vor fi invitati in ordinea sosirii in sucursala.
In cazul clientilor persoane juridice, acestia au posibilitatea de a se programa telefonic prin apelarea office-ului dorit. Numerele de telefon ale Office-urilor ING sunt afisate pe
ing.ro, la sectiunea Contact.
De asemenea, reprezentantii bancii amintesc faptul ca toti clientii care doresc au la dispozitie aplicatia bancii, cu ajutorul careia pot beneficia de toate produsele si serviciile oferite de banca, fara sa fie nevoie sa se deplaseze fizic la sedii.
Din aplicatia Home Bank a ING, clientii au la dispozitie: plata facturilor, comandarea unui card, deschiderea unui cont de economii, top-up pentru cartela de telefon, accesarea unui credit de nevoi personale, investirea in fonduri mutuale, localizarea ATM-urilor si chiar realizarea unei asigurari de viata, sau transferuri catre prieteni.
Potrivit ING, clientii acceseaza aplicatia, in medie, la doua zile. La sediile fizice ale bancii, clientii ING se deplaseaza, in medie, o data pe an. Prin urmare, clientii bancii sunt adaptati la strategia de digitalizare a bancii.