Cum arata Premium Economy Class in viziunea celor de la Lufthansa

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum arata Premium Economy Class in viziunea celor de la Lufthansa Cum arata Premium Economy Class in viziunea celor de la Lufthansa
de Manager.ro la 14 Mar. 2014
Urmareste-ne pe Google News
premium economy classlufthansaflotacursecabinebusiness

Noua Premium Economy Class a fost prezentata pentru prima data expertilor din industrie in cadrul Targului ITB 2014 din Berlin. Rezervarile pentru noua clasa de calatorie se vor putea face incepand cu luna mai, Premium Economy Class urmand a fi disponibila din noiembrie 2014, in prima faza pe aeronavele Boeing 747-8. Noile fotolii vor fi montate treptat, pe durata urmatoarelor 12 luni, pe intreaga flota de aeronave care opereaza pe distante lungi.

”Noua Premium Economy Class a Lufthansa va oferi o experienta de calatorie complet noua, care combina accesibilitatea cu un nivel mai ridicat de confort. Fotoliile ofera cu pana la 50% mai mult spatiu decat in Economy Class, ceea ce ne va pozitiona pe un segment premium, comparativ cu ofertele similare internationale”, a spus Jens Bischof, Membru al Consiliului Executiv al Lufthansa German Airlines responsabil pentru Vanzari, Produs si Marketing, in cadrul prezentarii sustinute de Lufthansa.
 
Noul produs va permite companiei Lufthansa sa indeplineasca cerintele multor pasageri care calatoresc cu alte companii aeriene la o clasa similara sau care aleg Economy Class datorita conditiilor de calatorie impuse de anumite reglementari. O data cu introducerea noii Business Class cu fotolii care se transforma in paturi full-flat, Lufthansa a crescut diferentierea dintre Economy si Business Class. Ca urmare, Premium Economy Class umple exact acest gol, oferind considerabil mai mult spatiu si confort si o serie de alte avantaje, la costuri medii mai apropiate de Economy Class decat de Business Class. Aceasta mutare reprezinta totodata si introducerea, de catre Lufthansa, a unei noi clase de calatorie, pentru prima data in ultimii 35 de ani.  
 
”Designul si caracteristicile noului fotoliu se bazeaza pe sondaje ample realizate in randul pasagerilor si pe workshop-uri la care au participat partenerii de vanzari. Dupa imbunatatirile de care au beneficiat First si Business Class, instalarea a 3.600 de fotolii pe toate cele 106 aeronave de cursa lunga in decurs de numai un an, va insemna un pas in plus catre o companie de 5 stele”, a continuat Bischof. „Ne asteptam la un volum de peste 1,5 milioane de pasageri pe an care vor alege noua Premium Economy Class.” 
 
Noile fotolii au fost proiectate in parteneriat cu compania müller/romca Industrial Design in Kiel si produse de furnizorul ZIM Flugsitz in apropiere de Lake Constance. In functie de tipul aeronavei, acestea sunt cu pana la 3 centimetri mai late si asigura mai multa intimitate, alaturi de un spatiu lateral cu pana la 10 centimetri mai mare, datorita faptului ca fiecare fotoliu beneficiaza de cotiere generoase si o consola centrala situata intre fotolii. Spatarul poate fi inclinat, iar distanta dintre scaune este de 97 de centimetri. Ca urmare, pasagerii se pot bucura de un spatiu cu 50% mai mare decat cel disponibil la Economy Class. Tetierele pot fi reglate la inaltimea dorita si pliate pe margini, pentru sprijin si un confort mai bun. Incepand cu cel de-al doilea rand de fotolii, pasagerii au la dispozitie rezematoare reglabile pentru picioare, in timp ce, din motive tehnice, pentru primul rand s-a optat pentru dispozitive de sprijin pentru picioare cu rezematoare incorporate, pentru un plus de confort. In apropierea fotoliilor mai exista: suport pentru sticla, priza electrica si un spatiu de stocare generos pentru lucrurile personale ale pasagerilor, caracteristici care asigura o calatorie cat mai relaxanta si mai placuta.  
 
Fiecare pasager poate transporta doua bagaje de cala a cate 23 de kilograme, ceea ce reprezinta dublul bagajelor gratuite premise la Economy Class. Pentru o taxa suplimentara de 25 de Euro, pasagerii se pot bucura si de confortul Business Lounge-urilor  Lufthansa inainte de plecare. Anterior, lounge-urile erau disponibile exclusiv pentru pasagerii cu statut Miles&More, iar accesul contra-cost nu era posibil. Procedurile de check-in si imbarcare si regulamentele privitoare la bagajele de mana sunt identice cu cele de la Economy Class.
 
Serviciul de primire a pasagerilor la bordul Premium Economy este imbunatatit: acestia sunt intampinati cu o bautura de bun-venit, iar fiecare dispune de propria sticla de apa si de o trusa de accesorii practice de calatorie de foarte buna calitate. Meniurile au o prezentare demna de noua clasa, iar preparatele culinare sunt aduse pe farfurii de portelan.
 
Pasagerii pot naviga in programul de divertisment de la bord folosind monitoarele cu touchscreen montate in scaunele din fata lor. Ei pot face acelasi lucru si cu ajutorul unei telecomenzi care are si rolul de consola pentru jocurile video disponibile. In functie de tipul de aeronava, monitoarele masoara intre 28 si 30 de centimetri, adica sunt cu cel putin 2 inchi mai mari decat la Economy Class. Optiunile de divertisment disponibile sunt completate de o paleta larga de reviste si publicatii.
 
Lufthansa Premium Economy Class este un compartiment separat si special marcat in cabina, situat intre Business si Economy Class. Noua clasa are un design excelent si cuprinde intre 21 si 52 de locuri, in functie de tipul de aeronava. Instalarea noii clase se va realiza treptat, de la o sub-flota la alta, incepand din toamna acestui an si urmand a se incheia in vara lui 2015. Prima sub-flota care va integra noua clasa este Boeing 747-8. Costul bilelelor la Premium Economy Class va fi mai apropiat de cel al biletelor pentru Economy Class decat de pretul biletelor la Business Class, iar un zbor dus-intors desupra Americii de Nord sau catre Asia va presupune un cost mediu aditional de 600 Euro.
 
Introducerea Premium Economy Class se alatura seriei de imbunatatiri pe care Lufthansa planuieste sa le aduca tuturor claselor sale, atat la bord, cat si la sol, pana in 2015. La finalul acestei perioade, intreaga flota de cursa lunga va include noile First si Business Class, aceasta insemnand instalarea a 7.000 de fotolii noi pe aeronavele companiei. Alaturi de atentia deosebita acordata interiorului cabinelor, Lufthansa imbunatateste si serviciile oferite atat la bord, cat si la sol. Obiectivul companiei este acela de a-si demonstra si mai mult calitatea de a fi o gazda deosebita, cu o intelegere reala a serviciilor si ospitatitatii.





Ultimele NOUTATI

Salariul mediu real in Romania a sarit de pragul de 1.000 de euro
Economie

Salariul mediu real in Romania a sarit de pragul de 1.000 de euro

today21 Dec. 2024
Ne-ar placea ca Romania sa fie reprezentata de Calin Georgescu pe plan international?
Analize

Ne-ar placea ca Romania sa fie reprezentata de Calin Georgescu pe plan international?

today20 Dec. 2024
Ghidul suprem de cadouri cum sa gasesti darul perfect pentru oricine
Life Style

Ghidul suprem de cadouri cum sa gasesti darul perfect pentru oricine

today20 Dec. 2024
Reteta zilei

Cum sa faci cozonaci pufosi de fiecare data secretul pe care bunica nu ti l-a spus

today20 Dec. 2024
Cele mai originale cadouri de Craciun pe care toata lumea le va iubi
Life Style

Cele mai originale cadouri de Craciun pe care toata lumea le va iubi

today20 Dec. 2024
De ce nu trebuie sa-ti fie frica de un credit de nevoi personale. Ghid pentru incepatori
Economie

De ce nu trebuie sa-ti fie frica de un credit de nevoi personale. Ghid pentru incepatori

today20 Dec. 2024
Cat de darnici sunt patronii romani cu angajatii, in prag de Sarbatori? Tichete, bonuri de masa, petreceri si cadouri. Unele firme nu se uita la bani
Companii

Cat de darnici sunt patronii romani cu angajatii, in prag de Sarbatori? Tichete, bonuri de masa, petreceri si cadouri. Unele firme nu se uita la bani

today20 Dec. 2024
ANAF-ul a stabilit o NOUA TAXA pentru romani. Cine e pe lista neagra si cat are de dat la stat?
Financiar-Bancar

ANAF-ul a stabilit o NOUA TAXA pentru romani. Cine e pe lista neagra si cat are de dat la stat?

today20 Dec. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cuRegulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Ghidul suprem de cadouri cum sa gasesti darul perfect pentru oricine
Life Style

Ghidul suprem de cadouri cum sa gasesti darul perfect pentru oricine

today20 Dec. 2024
Reteta zilei

Cum sa faci cozonaci pufosi de fiecare data secretul pe care bunica nu ti l-a spus

today20 Dec. 2024
Cele mai originale cadouri de Craciun pe care toata lumea le va iubi
Life Style

Cele mai originale cadouri de Craciun pe care toata lumea le va iubi

today20 Dec. 2024
De ce nu trebuie sa-ti fie frica de un credit de nevoi personale. Ghid pentru incepatori
Economie

De ce nu trebuie sa-ti fie frica de un credit de nevoi personale. Ghid pentru incepatori

today20 Dec. 2024

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x