Mai jos vei gasi cateva sfaturi care te vor ajuta sa ai grija de imaginea afacerii tale.
Poate ca nu este primul lucru la care te gandesti cand vine vorba de imaginea afacerii tale, dar este unul extrem de important.
Mizeria si dezordinea dintr-un birou nu doar ca poate avea efecte negative asupra sanatatii si productivitatii angajatilor tai, ci iti va crea o imagine proasta in ochii colaboratorilor ?i clientilor tai.
Poti scapa de aceasta grija daca apelezi la serviciile unei companii specializate in acest domeniu. De exemplu, ai garantia ca vei avea mereu curatenie in birouri cu NovoClass. Nu uita sa ai grija si de aspectul exterior al cladirii, nu doar de interiorul acesteia.
Indiferent de domeniul in care iti desfasori activitatea, ai grija sa dai intotdeauna dovada de seriozitate si profesionalism in relatia cu colaboratorii sau cu clientii tai. Feedback-ul negativ poate afecta foarte usor imaginea unei companii, mai ales atunci cand nu iei masuri pentru a remedia problemele semnalate.
Angajatii care vin cu placere la locul de munca vor fi mai productivi. Pe langa asta, oamenii vorbesc intre ei si modul in care iti tratezi angajatii poate influenta imaginea publica a companiei tale.
Fa-i sa se simta apreciati, incearca, in limita posibilului, sa-i cunosti pe fiecare dintre ei, ofera-le ocazia de a interactiona si in afara biroului, rasplateste performantele si ofera-ti ajutorul atunci cand este necesar.
Sunt lucruri care pot contribui la crearea unui mediu de lucru placut, iar angajatii tai se vor simti motivati sa lucreze eficient.
O alta metoda prin care poti avea grija de aceasta imagine o reprezinta folosirea cu intelepciune a puterii internetului. Poti face asta prin crearea unei sectiuni de blog pe site-ul companiei tale, o prezenta mai activa in social media sau articole de promovare in diverse publicatii online.
Sunt multe metode prin care poti crea o anumita imagine a companiei tale in mediul online. In acest mod, vei creste si vizibilitatea afacerii tale, ceea ce nu poate fi decat un lucru pozitiv.
Un antreprenor aflat la inceput de drum va aprecia cu siguranta sprijinul unei persoane cu experienta in domeniu. Fie ca este vorba de cateva sfaturi sau de o investitie financiara, faptul ca esti dispus sa ajuti va contribui in mod semnificativ la crearea unei bune imagini publice.
De asemenea, un astfel de gest te poate ajuta sa obtii un partener de afaceri pe care poti conta oricand.
Incearca sa participi la cat mai multe evenimente publice din comunitate, eventual chiar sa sponsorizezi cateva dintre ele. De exemplu, poate ca va avea loc un eveniment sportiv pentru copii. Poti sa te oferi sa acorzi o parte dintre premii sau sa te ocupi de anumite detalii ce tin de organizare.
Amplaseaza un banner publicitar, publica un articol pe blogul companiei, lasa oamenii sa afle ce faci si cat de implicat esti in viata comunitatii. Cu cat esti mai apreciat, cu atat mai buna va fi imaginea companiei tale.
Pentru un manager, imaginea companiei pe care o conduce reprezinta o preocupare constanta. Sfaturile de mai sus pot ajuta nu doar la crearea unei imagini bune, ci si la mentinerea acesteia.
Un lucru important pe care ar trebui sa-l retii este acela ca tu esti cea mai buna imagine a companiei tale. Impresia pe care o lasi angajatilor, clientilor, colaboratorilor si membrilor comunitatii din care faci se va reflecta si asupra afacerii tale.
Ultimele NOUTATI
Masa de Craciun, "pe saracie". Romanii sunt nevoiti sa cumpere la suta de grame de Sarbatori
De ce nu trebuie sa speli rufele in ziua de Craciun? Superstitii care aduc ghinion in familie
Friptura de Craciun? De ce nu e bine sa speli carnea de porc inainte de gatire pericolul pe care multi il ignora
Masa de Craciun gata intr-o ora. Cum sa gatesti friptura de porc care se topeste in gura sfaturi de la bucatarii profesionisti
Partenerii nostri
Adaosuri variabile la salariu. Se vor inregistra in Revisal?
INS: Pensia medie lunara a crescut cu 6,4% in trimestrul III, ajugand la 2.582 lei
Angajarea persoanelor cu handicap. MASURI incepand cu luna ianuarie 2025
Casare partiala mijloc fix: Studiu de caz privind tratamentul contabil si fiscal
Declaratia unica: Din 2025, avem un Formular inteligent pentru Declaratia 212