De ce sa folosesti un CRM?
Cu ajutorul unui soft CRM, toate informatiile sunt centrate pe client, intrucat ajung la toti reprezentantii din companie, indiferent de ce departament apartin. Un CRM iti arata care sunt clientii tai, ce doresc acestia, cum au ajuns acestia la tine si modul in care vei interactiona pe parcursul colaborarii.
Obiectivul unui CRM
Obiectivul unui CRM este de a asigura suport clientilor companiei tale, oferind servicii superioare de calitate in fiecare etapa de lucru, deoarece scopul acestuia este de a imbunatati calitatea muncii.
Cum actioneaza un CRM?
Un soft CRM, analizeaza si colecteaza, coreland toate datele despre clienti, softul CRM ofera o interfata ce permite utilizatorilor sa aiba acces la date, acest lucru le permite sa inteleaga punctual fiecare contact construind in acest fel baza unei relatii armonioase, solida si de lunga durata cu toti clientii.
Un soft de tip CRM este folosit pentru a gestiona relatiile cu clientii si interactiunile de vanzari. Pentru multi, un sistem CRM functioneaza ca un instrument de automatizare a vanzarilor, dar acesta reprezinta mult mai mult, include marketing, servicii pentru clienti, vanzari, management intern, etc. Este solutia care va ajuta sa vindeti mai mult, sa imbunatatiti experienta clientilor si sa sporiti fidelitatea si pastrarea clientilor. Sistemele CRM sunt clasificate in mod diferit, datorita profunzimii nevoilor intreprinderilor, nevoile fiind diferite de la o companie la alta, chiar daca se afla in aceeasi industrie sau regiune geografica.
Vanzarea este un proces de colaborare iar acest lucru inseamna ca echipa dumneavoastra de marketing si echipa de vanzari trebuie sa comunice cat mai eficient astfel incat totul sa functioneze pentru a incheia tranzactii cat mai bune. Un CRM ofera fiecarui departament o imagine mai clara a nevoilor si asteptarilor clientilor in baza unor rapoarte de activitate inregistrate in platforma.
Pentru a oferi experiente diferentiate de servicii pentru clienti, trebuie sa fiti atent la nevolie acestora si sa gestionati intregul parcurs al colaborarii cat mai transparent si profesional. Sistemele de management al relatiilor cu clientii permit tuturor vanzatorilor sa partajeze comenzi, sa inregistreze tranzactii, sa creeze oferte, sa colaboreze si sa livreze rezultatele asteptate de catre client.
Daca anumite aspect inca sunt neclare, viziteaza pagina celor de la MEFI CRM si afla mai multe despre ce este un CRM si completeaza formularul de contact cu datele tale. Un reprezentant al platformei te va contacta ajutandu-te sa-ti clarifici indoielile si iti va oferi informatii suplimentare cu privire la implementarea platformei MEFI CRM in compania ta.
Testeaza gratuit platforma MEFI CRM!
Ultimele NOUTATI
S-a schimbat mentalitatea romanilor! Generatia Z isi pariaza banii pe monede virtuale
Cand se vor da in 2025 vouchere pentru alimente in valoare de 250 de lei? Ce trebuie sa stie romanii nevoiasi
Un antreprenor roman de succes da de pamant cu economia: daca Romania ar fi o firma, ar fi in incapacitate de plata
Ideea ciudata de afaceri a celui mai bogat om din lume: in ce isi investeste averea
Noua schema la ANAF! Inspectorii primesc bonusuri din amenzile aplicate!