Confident PR lanseaza programul Effie Pills - How To Get The Romanian Client
mara gojgarprmanagementmarketingcomunicareadvertising
Confident PR (ww.confidentpr.com), butic de comunicare integrata, lanseaza Effie Pills - how to get the romanian client (effie-pills.confidentpr.com), workshop-uri - pastila de eficienta in marketing, comunicare, digital, PR, evenimente, studii de piata, comunicare interna.
Effie Pills sunt seminarii concentrate in care se discuta si se prezinta studii de caz despre tacticile de comunicare online, offline, directa, care functioneaza cel mai bine pe piata din Romania si care ajuta companiile sa ajunga cel mai repede la clientul si consumatorul local.
Intre speakerii care vor livra in cadrul Effie Pills si tematica abordata:
Carmen Ghita, Raiffeisen Bank - Comunicare interna
Cristian China Birta, Blogger - Relatia cu bloggerii
Ionut Munteanu, WebDigital – PPC Marketing (Google, Facebook si Linkedin)
Laura Dragomir, Relizator si moderator TV - Comunicare si Public speaking, Managementul prezentarilor, Media training
Mara Ababei, 57 Studio - PPC
Raluca Georgescu, GPeC - Gala Premiilor e-Commerce, Retail Online
Stefan Liute, Storience - Branding
Ximena Dragusin, specialist in tactici TTL – Eficientizarea relatiei client-agentie
“Fiecare piata are specificul ei, iar in mixul de comunicare, unele tactici sunt nice to have, iar altele sunt cu adevarat capabile sa dea rezultate. Principalele criterii in alegerea antrenorilor au fost – sa fie hands on in serviciile pe care le livreaza, sa fie personal in contact direct cu clientul, pentru a avea inisght-uri autentice si nu doar principiale; sa isi doreasca sa aduca o contributie reala la comunitatea de marcomm din Romania; sa aiba curajul si bunavointa de a impartasi cunostinte care in mod normal se ofera in procesul de consultanta”, declara Mara Gojgar, fondator Confident PR.
Ceea ce diferentiaza acest program este componenta de how to, cu discutii pe cazuri specifice propuse de speakeri si de cursanti. Numarul de participanti este de maximum 15, pentru a putea lucra cat mai concentrat.
Seminariile se adreseaza unui public format din trei segmente - practicienii din marketing, comunicare, advertising din companii si agentii; practicieni de resurse umane; antreprenori sau persoane din top management care doresc sa inteleaga modul in care comunicarea ajuta la indeplinirea obiectivelor de afaceri.