Competence Call Center inaugureaza cea de-a 12-a locatie internationala in Polonia
ccccompetence call centerzonacall-centercalitate
Compania europeana de outsourcing Competence Call Center deschide portile celei de-a 12-a locatii internationale in Gdańsk, Polonia, incepand din 1 martie 2014. Polonia este a opta tara europeana in care CCC isi deschide un sediu, impreuna cu: Austria, Franta, Germania, Romania, Slovacia, Elvetia si Turcia.
“Potentialul pietei, rata excelenta de crestere economica si nivelul foarte bun de educatie al populatiei sunt doar cateva dintre elementele care fac din Polonia o locatie atragatoare pentru afaceri”, a afirmat Christian Legat, CEO in cadrul companiei CCC, cu privire la recenta extindere.
“Gdańsk este un nod de transport foarte important in zona de nord a Poloniei. Locatia ofera atat facilitati excelente de acces cat si un total de 28 de universitati in regiune si abilitati de vorbire a limbilor straine de circulatie internationala, ceea ce constituie argumente solide pentru alegerea noastra”, a adaugat acesta.
Polonia este a sasea tara ca marime in Uniunea Europeana, iar zona metropolitana Gdańsk are peste 1.2 milioane de locuitori. Mai mult, abilitatile de comunicare ale populatiei nu se limiteaza la limba poloneza, ci acopera si limba germana, engleza si rusa. De asemenea, polonezii vorbesc fluent si limbile nordice, in principal datorita relatiilor istorice cu Danemarca, Suedia si Norvegia.
“Incepand cu luna martie a acestui an vom demara activitatea in Gdańsk, cu 200 de angajati. In prima faza ne vom concentara pe suportul pentru clientii existenti din piata locala si internationala, iar focusul in lunile urmatoare va fi atat pe oferirea serviciilor pentru tarile nordice precum si pentru piata din Germania. Noul birou este situat in centrul ultramodern de afaceri Olivia Business Centre, care ofera conditii excelente de infrastructura pentru serviciile noastre de inalta calitate”, a adaugat Ulf Herbrechter, COO in cadrul companiei CCC.
Initiativa regionala “Investiti in Pomerania”, care promoveaza stabilirea companiilor straine in Polonia a fost un important sustinator al investitiei facute de Competence Call Center.
“Faptul ca CCC si-a deschis activitatea in zona Tri-City confirma cresterea interesului pentru afaceri si pozitia importanta pe care o are regiunea noastra in harta investitiilor companiilor de servicii. Aceasta se datoreaza in mare masura strategiei de incurajare a investitiilor straine pentru a oferi suport clientilor din tarile germanice si nordice, derulata prin initiativa Investiti in Pomerania in ultimii ani. Tri-City ofera absolventi de top cu abilitati impecabile de comunicare in limbi straine precum germana, limbile nordice si altele”, a declarat Mieczyslaw Struk, prefectul regiunii Pomorskie.