“Petrom este un lider care inspira performantele romanesti din fiecare domeniu in care activeaza: la nivel de companie, de investitii sau de CSR. De aceea, prin strategia de retail ne-am dorit ca cei care intra in statiile Petrom sa simta in mod direct aceasta filozofie de companie. Solutia a venit atunci cand, alaturi de client, ne-am dat seama ca statiile Petrom sunt locul perfect de intalnire intre consumatori si povestile romanesti de succes de care suntem cu totii mandri”, a declarat Raluca Iacob, Senior Planner.
"Motivele de mandrie ale romanilor sunt si motivele noastre de mandrie, iar la Petrom, credem ca ele merita sa fie celebrate mai des. Avem 392 de statii in toata tara, mesajele noastre de incurajare vor ajunge concret la milioane de romani sub forma de produse si branduri romanesti, destinatii din Romania, artisti si valori nationale. Astfel a aparut "Colectia Reusite Romanesti", o platforma de comunicare menita sa celebreze ce-i mai bun in Romania.”, a declarat Adrian Nicolaescu, Head of Operational Sales Romania.
Prima actiune sub umbrela „Colectia Reusite Romanesti” este promotia nationala „Castiga o Dacia Logan pe zi” in care premiile sunt o reusita romaneasca incontestabila.
„A fost foarte important pentru noi sa avem executii care sa reflecte anvergura Colectiei si care sa functioneze si ca un ‘teaser’ pentru piesele ce vor fi adaugate in viitor. Mai mult, pentru ca vorbim despre un proiect de retail cu o componenta promotionala importanta (65 de Dacia Logan isi asteapta castigatorii), vizibilitatea in statii a fost o prioritate pe care ne-am concentrat. Pe viitor, ne dorim sa implicam cat mai mult consumatorii in construirea „Colectiei de Reusite Romanesti”, dar si sa integram cat mai multe dintre celelalte proiecte de succes sustinute de Petrom.”, a explicat Alex Negoescu, Group Creative Director CohnandJansen JWT.
„De asemenea, sub noua platforma de comunicare, in fiecare statie consumatorii Petrom pot gasi tot anul produse romanesti de succes, intr-o zona speciala dedicata acestora. Borsec, Rom sau Boromir, CD-uri cu muzica artistilor romani, filme si carti romanesti, ghiduri turistice ale Romaniei, sunt doar cateva exemple de branduri si produse disponibile in statiile noastre. In fiecare luna produsele se schimba in functie de sezon si de momentele importante pentru romani: sarbatorile de iarna, Ziua Nationala a Romaniei, Dragobetele sau Pastele.”, spune Adrian Nicolaescu.
Tot sub platforma Petrom - Colectia de Reusite Romanesti, s-a nascut si cea mai mare declaratie de iubire pentru Romania. Astfel, o echipa Petrom insotita de Titi Aur si echipajul lui au plecat la drum pe un traseu care formeaza “Iubesc Romania” pe harta. Pentru a-i ajuta pe romani sa redescopere placerea de a conduce, dragostea pentru drum si pentru Romania, traseul, lung de peste 4500 de km va fi documentat de catre Petrom si de catre 5 bloggeri romani, pe post de copiloti.
Pe toata perioada desfasurarii evenimentului, traseul poate fi urmarit live pe harta la adresa: http://iubescromania.redescoperaromania.ro, unde toti cei interesati vor putea gasi si relatarea zilnica a detaliilor din calatorie. Cei care vor sa incurajeze “live” echipajul vor gasi pe site lista statiilor de pe traseu, iar prin intermediul unei aplicatii de Facebook pot chiar sa se inscrie pentru un loc de copilot in masina. Mai mult, dupa incheierea calatoriei, traseul va fi disponibil sub forma de rute GPS, pentru toti cei care doresc sa il parcurga.
“Traseul acesta are o puternica incarcatura simbolica. Vom vedea cum se deseneaza live inima pe harta Romaniei, prin actiunea celor de pe <<teren>>. E o abordare mai altfel fata de cum ne-am obisnuit: de data aceasta actiunile din offline au efecte in online”, a explicat Monica Radulescu, Digital Planner, abordarea diferita de care beneficiaza aceasta campanie unica in Romania.
Din partea CohnandJansen JWT au participat: Ina Simion – Client Service Director, Miriam Ivanescu – Account Director, Codruta Strat – Account Manager, Raluca Iacob – Senior Planner, Monica Radulescu – Digital Planner, Andrei Cohn – Partner & Creative Director, Alex Negoescu – Group Creative Director, Viorela Turcu – Copywriter, Alex Stanciu – Art Director, Cosmin Nicola – Web Designer, Virgil Ghelmeci - DTP, Ilinca Dumitrescu – AV Producer, Cristian Dobre – Production Manager.
Din partea Petrom echipa a fost formata din: Adrian Nicolaescu – Head of Operational Sales Romania, Dragos Ivan – Head of Marketing Retail, Iulian Ducuta – Brand Manager Petrom, Alina Stonescu – Brand Manager OMV, Andreia Tudor – Assistant Brand Manager Petrom, Cristina Gulie – Expert Marketing Research OMV-Petrom, Ioana Florescu – Business Partener Communication Retail.
S-au alaturat proiectului:
Casa de productie Multimedia Est, regizorul Razvan Marculescu si DOP Alex Sterian.
Scoala de conducere defensiva Titi Aur, trainers Titi Aur, Adi Berghea si Silviu Moraru.
The Geeks: Costin Radu – Managing Partner & Head of Creative Planning, Miruna Antonescu – Senior Creative Planner, Vlad Petre – Brand Communication Director, Mirabela Manea – Brand Communication Manager, Magda Halus – Social Media Manager, Darin Choibi – Digital Project Manager, Cristian Neațu – Senior Web Developer, Vladimir Belciug – Copywriter, Tudor Pop – Copywriter, Altieri Constantin – Designer