Coca-Cola Romania castiga Silver Drum pentru campania Imparte o Coca-Cola cu Adi Despot la B'ESTFEST
coca colamanagermanaging partnermccanndirectoriart director
Pentru ca ideile inovatoare sunt cheia povestilor de succes ale brandurilor, Coca-Cola Romania este din nou premiata la una dintre cele mai importante competitii de publicitate, Golden Drum 2013. Astfel, Coca-Cola castiga Silver Drum pentru Imparte o Coca-Cola cu Adi Despot la B'ESTFEST, la categoria Digital Campaigns.
„Cand stii ca ai in spate o istorie de 127 de ani, provocarea de a contura o experienta de brand noua, care sa fie cat mai bine ancorata in stilul de viata al consumatorilor, este cu atat mai mare. Atunci cand esti ambitios, cand inovezi continuu si dezvolti initiative de comunicare curajoase, reusesti sa pui bazele unor campanii unice, apreciate la nivel international. Aceasta reusita atesta, inca o data, potentialul creativ extraordinar pe care il are brandul Coca-Cola. Felicitari si multumiri echipelor implicate!”, declara Nicoleta Eftimiu, Sparkling Soft Drinks Senior Activation Marketing Manager – Coca-Cola Romania & Moldova.
“Acest Duet Banner pe telefon, facut in premiera absoluta, reprezinta acum un nou trend in publicitatea online – implicarea directa a consumatorilor, care incepe in online si apoi se muta in lumea reala. Suntem foarte mandri de aceasta campanie care integreaza atat tehnologii inovatoare, cat si mecanisme cu totul noi pentru a-i conecta pe consumatori” declara Nir Refuah, GM MRM Romania and Chief Innovation Officer at McCann CEE.
Prin intermediul unui banner interactiv, consumatorii Coca-Cola au fost invitati sa dea curs provocarii inedite de a canta, prin telefon, cunoscuta piesa „Praf de Stele”, alaturi de Adi Despot, solistul trupei romanesti Vita de Vie.
Pana la finalul campaniei, peste 1.000 de fani ai trupei au fredonat in intregime melodia, vocile lor acompaniind concertul Vita de Vie de la B'ESTFEST 2013. Mai mult, o parte din vocile inregistrate au fost promovate in videoclipul ”Praf de Stele”.
Puteti urmari duetul accesand: www.youtube.com/watch?v=APBAKAc-KbU
Campania Imparte o Coca-Cola cu Adi Despot la B’ESTFEST a fost parte din campania de IMC Imparte o Coca-Cola, derulata pe perioada verii cand, pentru prima data in istoria brandului, logo-ul emblematic aflat pe dozele si sticlele Coca-Cola a fost inlocuit cu cele mai populare 150 de nume romanesti. Campania a beneficiat de spoturi TV, suport Digital si PR, promovare in cinematografe, afisaje stradale si afisaje pe autobuzele din Bucuresti si Constanta. Totodata, campania a cuprins si activari speciale: consumatorii i-au putut surprinde pe cei dragi afisandu-le numele pe ecranele magazinului Cocor si, mai mult, in luna iunie, Coca-Cola a organizat o petrecere surpriza pentru unul dintre cei mai infocati si activi fani de pe pagina de Facebook a brandului.
Echipa Coca-Cola Romania: Nicoleta Eftimiu - Sparkling Soft Drinks Senior Activation Marketing Manager - Coca-Cola Romania & Moldova; Anca Nastase - Marketing Activation Manager, SSDs Romania si Moldova; Miruna Smeureanu - Director de Comunicare - Coca-Cola Romania & Moldova, Giulia Burlui - Media Manager - Coca-Cola Romania & Moldova; Daria Gonta - Brand Activation Manager SSDs Romania & Moldova
Echipa McCann:
Creatie - Adrian Botan, Creative Partner; Catalin Dobre - Executive Creative Director;
Ioana Filip - Group Creative Director; Lia Bira - Junior Art Director.
Client Service: Laura Aldea - Senior Account Manager; Amalia Jakab - Account Executive.
MRM: Nir Refuah - GM & Chief Creative Officer; Florin Ciobanu - Art Director; Vlad Macarie - Art Director; Maria Nazdravan - Copywriter; Oana Gheorghe - Copywriter; Ionela Buta - Client Service Director; Matei Goncea- Account Manager.
UM McCann: Victor Croitoru - Planning Director; Sandina Vlad - Group Account Director;
Corina Mocanu - Media Manager; Luminita Visu - Digital Planner.
McCann PR: Imola Zoltan - Managing Partner; Lavinia Chican - Account Director;
Ludmila Tones - Account Manager; Ana Nila - Senior Account Executive.