In plus, a fost dezvoltata o platforma exclusiv pentru clientii companii, www.clickshop.ro/business, unde acestia beneficiaza de oferte personalizate, informatii despre produse, preturi si stocuri in timp real precum si de recomandari de produse alternative.
De asemenea, un call center dedicat apelabil la 021 9227 si adresa dedicata b2b@clickshop.ro sunt la dispozitia clientilor business. Platforma poate fi accesata doar pe baza unui cont activ, iar toate preturile produselor sunt afisate fara TVA pentru o mai mare relevanta pentru acest tip de clienti. In plus, toate companiile care isi activeaza contul pe www.clickshop.ro/business beneficiaza de o reducere de 10% la prima achizitie.
De asemenea, clientii companii pot beneficia de preturi preferentiale in functie de numarul si valoarea comenzilor anterioare prin alocarea lor in grupuri de discount dedicate.
“Prin lansarea acestor doua noi facilitati pentru cumparatorii online din Romania, Clickshop se va remarca si mai mult pe o piata a comertului online foarte dinamica si aflata intr-o continua crestere. Un exemplu concret il reprezinta chiar ziua de Black Friday, atunci cand Clikshop.ro a avut o crestere de 2600% a numarului de comenzi comparativ cu aceeasi zi a anului trecut, avand in aceasta zi peste 170.000 de vizitatori unici,” a declarat Olaf Lausen, Director Dezvoltarea Afacerii, Romtelecom.
Pentru comenzile mai mari de 200 de lei de pe clickshop.ro, transportul este gratuit.
Garantat de Romtelecom, Clickshop.ro este primul mall online detinut de un operator telecom. Acesta ofera o gama larga de produse, de la electronice si produse IT, la echipamente pentru casa si gradina sau articole sportive si de lifestyle, apartinand unor branduri internationale de marca, cu mai multe produse decat cele deja cunoscute pe piata romaneasca. De la 2.000 produse in 7 categorii la momentul lansarii (aprilie 2011), in acest moment, pe www.clickshop.ro sunt disponibile peste 10.000 produse, organizate in 12 categorii.