Cifra de afaceri in crestere pentru Farmec Cluj-Napoca dupa primele 3 trimestre ale anului 2013
farmeclideriprodusegerovitalincrederestudii
FARMEC a inregistrat o cifra de afaceri de 105 de milioane lei dupa primele noua luni ale anului 2013, in crestere cu aproximativ 16% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Evolutia se aliniaza procentului de crestere a vanzarilor inregistrat si in semestrul al doilea din acest an.
„Daca la sfarsitul anului trecut am preconizat o crestere cu 10% pentru anul 2013, rezultatele obtinute pana acum ne motiveaza sa fim optimisti si sa ne crestem estimarea la 15%”, a afirmat Mircea Turdean, Director General al Farmec Cluj-Napoca. „Aceasta crestere dovedeste ca investitiile facute in cercetare si in modernizarea liniilor de productie au cu adevarat rezultate. Mai mult decat atat, datoram acest lucru si consumatorilor nostri, care au incredere in produsele Farmec si ne pastreaza in preferintele lor”, adauga acesta.
Compania a inaugurat in aceasta luna cel mai nou magazin de brand al companiei, care face parte dintr-un proiect mai amplu si anume Centrul de Frumusete Farmec. Noul magazin a insemnat o investitie de peste 360.000 EUR si a fost special conceput pentru a cuprinde atat o zona comerciala, cat si un spatiu dedicat intalnirilor consumatoarelor cu specialistii Farmec.
De asemenea, la inceputul lunii septembrie, Farmec, impreuna cu partenerii sai din Ungaria, a deschis un nou magazin de prezentare in Budapesta, in cadrul caruia va functiona si un salon de infrumusetare care va folosi exclusiv produse cosmetice profesionale ale companiei clujene.
Si in acest an, brandul Gerovital a fost numit lider in Topul produselor romanesti de ingrijire, conform studiului desfasurat de catre compania de cercetare Unlock Market Research pentru revista Biz.
Studiul a masurat preferintele consumatorilor romani si a luat in considerare gradul de incredere si implicarea emotionala fata de un brand.