Ce trafic poate avea un magazin cu materiale de constructii: 850.000 de persoane pe an
hornbachtimisoara
Magazinul Hornbach din Timisoara a fost inaugurat in 18 iulie 2012, fiind a cincea locatie detinuta de retailer pe piata locala. Acesta are o suprafata totala de 22.500 de metri patrati si pune la dispozitia clientilor 120.000 de articole, dintre care 60.000 de articole permanent pe stoc si alte 60.000 de produse la comanda. Magazinul din Timisoara urmeaza modelul tuturor locatiilor Hornbach din Romania. Astfel, pe o suprafata de 9.300 mp este situata zona de materiale destinate amenajarilor, clientii avand acces o gama variata de produse.
In primul an de la deschidere, magazinul Hornbach din Timisoara a inregistrat un trafic de peste 850.000 de persoane. In aproximativ un an de la inaugurarea magazinului din Timisoara, Hornbach Romania, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si gradinarit, a atras un trafic de 866.300 de persoane, o mare parte dintre acestia devenind clienti, potrivit unui comunicat al companiei.
“Inca de la inceput am avut incredere ca magazinul din Timisoara va avea un real succes, iar cifrele inregistrate in numai un an de la inaugurarea sa ne confirma acest lucru. Zilnic, Hornbach Timisoara este vizitat de peste 2.400 de persoane, majoritatea devenind clientii magazinului”, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Directorul General al Hornbach Romania.
Acesta a subliniat ca magazinul a avut o frecventa mai ridicata din punct de vedere al traficului in lunile octombrie - noiembrie 2012 si aprilie - mai 2013, datorita sezonului de constructii, respectiv a celui de amenajare a gradinii.
“Cele mai cautate produse pe piata din Timisoara raman, in continuare, materialele de constructii, peste 30% din cifra de afaceri a magazinului fiind obtinuta din vanzarea acestora”, a adaugat Mugurel-Horia Rusu.
De asemenea, potrivit reprezentantului companiei, pardoselile si articolele de gradina au fost si ele foarte bine vandute, datorita calitatii si diversitatii acestora. Alaturi de materialele de constructii, un procent important din vanzari a venit si din proiectele de constructii sau de amenajare, cele mai vandute dintre acestea fiind proiectele de izolare, de placare si acoperisurile. Astfel, unul dintre cele mai vizitate departamente din cadrul Hornbach Timisoara este cel de gresie si faianta.
“In general, clientii sunt foarte prudenti cand vine vorba de achizitionarea de placi ceramice si isi aloca o perioada de timp considerenta pentru a analiza optiunile pe care le au. Magazinul nostru din Timisoara dispune de o ofera foarte variata in acest sens – peste 20.000 de mp de gresie si faianta de cea mai buna calitate, mereu pe stoc – clientii avand posibilitatea sa isi aleaga modelul preferat atat in functie de gusturi, cat si in functie de bugetul pe care il au disponibil”, a subliniat reprezentantul Hornbach.
De asemenea, potrivit acestuia, pe langa calitatea produselor, un alt motiv pentru care timisorenii aleg sa isi achizitioneze placi ceramice de la Hornbach este si faptul ca magazinul dispune de o multitudine de solutii pentru intretinerea produselor si de o serie de servicii, precum cele de comenzi speciale sau de montaj. In cazul serviciului de montaj, dupa achizitionarea produselor de care au nevoie, clientii pot programa un mester pentru a fi efectuate masuratorile la domiciliu, urmand ca apoi proiectul sa fie pus in practica de o echipa profesionista. Lucrarea este indeplinita conform cerintelor clientului, la final fiind realizata si o curatenie in spatiul de montaj.
Pentru acest serviciu garantia este de 2 ani, calitatea fiind cea mai buna. In ceea ce priveste serviciile, printre cele mai solicitate pe piata din Timisoara se numara serviciul de transport si de comenzi speciale, care permite clientului sa isi aleaga dintr-o gama de peste 60.000 de articole, modelul, marimea, designul si culoarea produsului de care are nevoie.
Reprezentantul companiei este in continuare optimist vizavi de evolutia traficului din Hornbach Timisoara: “In urmatoarea perioada, o data cu inceputul noului sezon de toamna, estimam ca vom inregistra o crestere a traficului cu cel putin 10%. De asemenea, o alta crestere considerenta va fi inregistrata, cu siguranta, si in perioada Sarbatorilor de iarna”, a mai spus Mugurel-Horia Rusu.
Magazinul Hornbach din Timisoara a fost inaugurat in 18 iulie 2012, fiind a cincea locatie detinuta de retailer pe piata locala. Acesta are o suprafata totala de 22.500 de metri patrati si pune la dispozitia clientilor 120.000 de articole, dintre care 60.000 de articole permanent pe stoc si alte 60.000 de produse la comanda. Magazinul din Timisoara urmeaza modelul tuturor locatiilor Hornbach din Romania. Astfel, pe o suprafata de 9.300 mp este situata zona de materiale destinate amenajarilor, clientii avand acces o gama variata de produse. Printre acestea se numara vopseluri, sanitare, materiale destinate pardoselilor (gresie, faianta, parchet), toata gama de suruburi, unelte, covoare, tapet, perdele, etc. In acelasi timp, pe o suprafata de 5.300 mp se regaseste o zona speciala pentru produsele de gradina si ZOO.
Spatiul amenajat pentru gradina este atat unul interior, unde pot fi gasite plante de interior, seminte, unelte, etc, cat si unul de exterior unde se afla plante de exterior, mobilier de gradina, fantani si alte decoratiuni speciale. De asemenea, in zona de gradina sunt cuprinse toate articolele ce tin de partea tehnica – sisteme de irigatii, masini de tuns iarba, unelte diverse, etc. Zona ZOO este si ea foarte importanta, fiind unica din punct de vedere al sortimentului pe piata magazinelor de bricolaj. Aici clientii pot gasi mai multe specii de pesti, acvarii si custi pentru animalele de casa, hrana pentru acestea, jucarii, etc.
In plus, zona Drive In ocupa un spatiu de 7.900 mp, unde clientii au acces la peste 2.000 de articole, dintre care si la tuburi de canalizare si drenaj, membrane hidroizolatoare, polistiren, acoperisuri, tencuieli, mortare, lambriuri, cherestea uscata, dusumele, gipscarton, caramizi, BCA, dale, pavaje, etc. Aceasta zona permite clientului sa isi achizitioneze produsele dorite intr-un mod rapid si comod, intrucat accesul la raft este posibil si cu ajutorul masinilor de mare tonaj.
Foto: Hornbach.