PPC este un model de publicitate care presupune plata unei taxe pentru a afisa un site web pe pagina de rezultate generate de motorul de cautare, in momentul in care un utilizator cauta cuvinte cheie sau expresii care sa caracterizeze produsul/serviciul oferit de site-ul respectiv. Pay per click marketing este o modalitate rapida de a aduce vizitatori pe o pagina web, prin intermediul unor reclame si anunturi plasate in partea superioara a paginii de rezultate. De fiecare data cand cineva apasa pe anunt, se plateste o anumita suma motorului de cautare.
In cazul unei campanii PPC bine puse la punct, taxa va fi infima in raport cu castigurile generate de traficul relevant pe site, obtinut prin intermediul reclamelor si anunturilor. Traficul relevant are o sansa foarte mare sa se transforme in profituri importante. O campanie PPC este un instrument util in marketing digital, deoarece contribuie constant la cresterea notorietatii unui site.
Cea mai populara platforma de PPC este Google Ads, cunoscuta si sub denumirea de Google Ads. Aceasta platforma permite afacerilor sa creeze anunturi care sa fie afisate in rezultatele celui mai folosit motor de cautare din lume, Google. Modelul de publicitate PPC presupune ca de fiecare data cand se face o cautare pe Google, acesta sa afiseze in topul paginii cele mai relevante rezultate, in functie de anumiti factori, printre care calitatea cuvintelor cheie si a textului publicitar. Prin intermediul campaniilor Ads se creeaza anunturi PPC relevante pentru marketing, care se adreseaza intocmai audientei care cauta acel produs/serviciu.
Intreaga campanie este construita in jurul cuvintelor cheie, iar acestea trebuie sa fie ales in mod inteligent si actualizate periodic. Daca se aleg cuvintele cheie potrivite, creste automat rata de trafic obtinut pe un site. Pentru o campanie de succes e nevoie nu numai de cuvinte cheie eficiente, ci si de o structura logica, organizata, creativa si gestionare continua. Relevanta anunturilor este data de continut si de calitatea acestuia.
Campaniile PPC sunt o solutie rapida, eficienta si accesibila de a aduce vizitatori pe site si de a crea o strategie de marketing digital de actualitate. Publicitatea online este cheia succesului pentru toate afacerile, luandu-se in calcul procentul de persoane care folosesc internetul pentru a accesa produse si servicii. O campanie Ads produce rezultate rapide, iar prin anunturi creative si optimizate, site-ul web poate fi afisat in primele rezultate generate de Google.
Platforma Google Ads ofera si avantajul de a avea control absolut asupra bugetului. Se poate alege suma care va fi investita in acest model de publicitate, bugetul fiind stabilit in functie de resurse si mai ales, in functie de obiective. O campanie puternica va avea succesul dorit, intrucat va avea in vizor audienta relevanta, cum ar fi persoanele care cauta acel produs/serviciu sau persoanele care au mai vizitat site-ul, insa nu au efectuat nicio actiune pe acesta.
Datorita rezultatelor si obiectivului de a atrage potentiali clienti, aceasta strategie de marketing prin campanii Pay per click se potriveste oricarui business. Acestea ofera avantaje atat celor care posteaza anunturile, cat si utilizatorilor motorului de cautare.
Pe de-o parte, Google Ads a dezvoltat un algoritm prin care sa genereze rezultate cat mai relevante pentru persoana care cauta un produs/serviciu. Astfel, utilizatorii gasesc mai rapid ceea ce cauta si acceseaza anunturile platite pentru ca au o sansa mai mare sa gaseasca exact ceea ce le trebuie. Pe de alta parte, campaniile PPC au beneficii pentru cei care publica anunturi, deoarece li se ofera posibilitatea de a-si expune produsul/serviciul in fata unei audiente relevante, folosind o strategie de marketing bine pusa la punct.
Ultimele NOUTATI
Ne-ar placea ca Romania sa fie reprezentata de Calin Georgescu pe plan international?
Cum sa faci cozonaci pufosi de fiecare data secretul pe care bunica nu ti l-a spus
De ce nu trebuie sa-ti fie frica de un credit de nevoi personale. Ghid pentru incepatori
Partenerii nostri
Adaosuri variabile la salariu. Se vor inregistra in Revisal?
INS: Pensia medie lunara a crescut cu 6,4% in trimestrul III, ajugand la 2.582 lei
Angajarea persoanelor cu handicap. MASURI incepand cu luna ianuarie 2025
Casare partiala mijloc fix: Studiu de caz privind tratamentul contabil si fiscal
Declaratia unica: Din 2025, avem un Formular inteligent pentru Declaratia 212
Nivelul normelor anuale de venit corespunzatoare unei camere de inchiriat pentru anul 2025
Te-ar putea interesa si