Cargus integreaza in serviciile sale tehnologia CTI. Ce presupune aceasta
cargusserviciitelefoniecticall centerexpedierinon-stop
Compania de curierat a integrat in serviciile sale de contact center tehnologia CTI, reducand astfel timpul pe care clientii sai il petrec intr-o convorbire telefonica.
Contact center-ul Cargus permite totodata aflarea statusului expedierilor de catre clienti printr-un serviciu telefonic „self-service” disponibil non-stop, introdus in premiera de o companie de curierat din Romania
Serviciile de relatii cu clientii oferite de Cargus au adus companiei patru premii la cea mai recenta editie a Romanian Contact Center Awards.
Cargus, una dintre cele mai mari companii de pe piata de curierat intern din Romania, anunta implementarea a doua noi tehnologii apartinand zonei de relatii cu clientii, Computer Telephony Integration (CTI) si Interactive Voice Response (IVR), continuand astfel eforturile de a oferi cele mai bune servicii de relatii cu clientii de pe piata de curierat.
Tehnologia CTI permite interactiunea dintre telefonul apelantului si contact center pentru a realiza o identificare automata a clientului, istoricul acestuia, precum si detalii despre livrarile in curs de finalizare. Cargus estimeaza ca aceasta integrare va eficientiza cu 10% interactiunea client-contact center, reducand astfel timpul pe care un client il petrece pentru a afla detalii despre livrarile sale.
"Noi credem ca timpul economisit inseamna timp castigat. Clientii Cargus au nevoie de rezolvari rapide pentru o paleta larga de situatii, iar identificarea automata a istoricului este o modalitate pentru a trece rapid la generarea de informatii si solutii. Tehnologia CTI ne ajuta sa facem acest lucru si este insotita in oferta noastra de o alta imbunatatire a serviciilor de <customer care>, Interactive Voice Response, o premiera pentru industria de curierat din Romania", a spus Anda Bucsan, Customer Service Director Cargus, explica beneficiile noilor tehnologii integrate Cargus.
Interactive Voice Response (IVR) va permite clientilor Cargus sa verifice telefonic statusul expedierilor in regim non-stop printr-un serviciu de voce “self service”. Acestia vor avea o vizibilitate nelimitata asupra livrarilor indiferent de ora, utilizand numarul documentului de transport direct pe tastatura telefonului. Cargus devine astfel prima companie de curierat domestic din Romania care ofera un asemenea serviciu clientilor sai, informeaza comunicatul de presa al Cargus.