Tu devii un lider in sfera in care activezi si ii poti influenta pe ceilalti.
Construirea brandului personal este un proces care necesita munca, efort. Daca iti doresti sa dai startul procesului pentru strategia brandului personal, articolul acesta este pentru tine. Afla mai multe din randurile de mai jos.
1. Identifica ceea ce iti place sa faci
Poate parea un lucru simplu, insa pentru multi este greu sa identifice ceea ce iubesc sa faca. Reprezinta baza de pornire si este esential sa constientizezi la ce esti tu cel mai bun. Care sunt punctele tale forte? Ce faci cel mai bine? Pentru ce te lauda mereu colegii?
Atunci cand iti place ceea ce faci, este usor sa excelezi, sa ii inveti si pe altii din experienta acumulata de tine.
2. Gaseste un canal de comunicare
Este important sa impartasesti din cunostintele tale si sa ii ajuti pe ceilalti. Mesajul tau trebuie sa ajunga la publicul tinta. Intr-o lume puternic digitala, acest lucru nu ar trebui sa fie deloc dificil. Un video pe Instagram, o postare pe Facebook, un articol de blog, iata modalitati simple de a transmite din know-how-ul tau.
Asadar, daca ai un site de prezentare bine pus la punct, nu inseamna ca acest lucru este totul. Chiar daca ai investit timp, bani si foarte mult efort, construirea brandului personal inseamna comunicari dinamice, constant.
3. Construieste relatii
Construieste cat mai multe relatii cu vocile autoritare din cadrul nisei in care activezi. Acest lucru iti va deschide foarte multe usi. De exemplu, admiri un profesionist a carui activitate ai observat ca este dinamica, il urmaresti si iti place ceea ce ofera publicului? Indrazneste si cere-i permisiunea de a ii lua un interviu, fie filmat si urcat pe YouTube, fie in scris, postat pe blogul tau personal.
Vei castiga din audienta publicului sau, la fel si el, va castiga din followerii tai. In plus, cel mai important, vei impartasi cunostinte, idei, cu persoana din industrie pe care o admiri.
Construirea relatiilor inseamna asadar mai mult decat a impartasi carti de vizita la un important eveniment din domeniu.
4. Vorbeste in public
Fiecare prezentare, oricat de mica, inseamna sa-ti expui ideile. Mesajele tale sunt auzite de public. Deci profita de orice ocazie la job in care poti sa iesi in fata si sa tii un discurs.
Nu te grabi sa te cataloghezi ca o persoana timida. Si vorbitul in public se invata prin exercitiu.
Astazi esti in fata colegilor de la job, nu peste mult timp vorbesti in fata unui auditoriu mare in cadrul unei conferinte impotante din domeniu. Fii sigur ca este o modalitate excelenta de a-ti construi brandul personal.
5. Fii tu insusti
Gaseste-ti propriul stil. Nu trebuie sa faci tot ceea ce face restul. Foloseste-ti ideile tale pentru a atrage joburile sau clientii pe care ii doresti.
Cine a zis ca tu nu poti fi mai bun ca ceilalti?
Foarte important, tine minte ca brandul personal necesita timp, efort si energie. In plus, nu ezita sa apelezi la specialist daca simti nevoia de ajutor si coordonare in construirea brandului personal.
Ultimele NOUTATI
Masa de Craciun, "pe saracie". Romanii sunt nevoiti sa cumpere la suta de grame de Sarbatori
De ce nu trebuie sa speli rufele in ziua de Craciun? Superstitii care aduc ghinion in familie
Friptura de Craciun? De ce nu e bine sa speli carnea de porc inainte de gatire pericolul pe care multi il ignora
Partenerii nostri
Adaosuri variabile la salariu. Se vor inregistra in Revisal?
INS: Pensia medie lunara a crescut cu 6,4% in trimestrul III, ajugand la 2.582 lei
Angajarea persoanelor cu handicap. MASURI incepand cu luna ianuarie 2025
Casare partiala mijloc fix: Studiu de caz privind tratamentul contabil si fiscal
Declaratia unica: Din 2025, avem un Formular inteligent pentru Declaratia 212
Te-ar putea interesa si