BrandRo este un eveniment dedicat brandurilor romanesti, proprietarilor acestora si celor care pun umarul la construirea lor. In cadrul acestuia se lanseaza rezultatele studiului celor mai puternice 100 de branduri romanesti si cartea cu acelasi nume, doua proiecte originale prezentate si realizate de revista Biz impreuna cu Unlock Research.
BrandRo, topul "100 cele mai puternice branduri romanesti", aflat la cea de a noua editie, masoara “puterea” marcilor romanesti din perspectiva investitiei de incredere si afectivitate care le este acordata de catre consumatori, fara a lua in calcul indici financiari si comerciali. Studiul are la baza 1.000 de interviuri online si este reprezentativ la nivel urban, la nivel de regiune, grad de urbanizare, impartire pe sex si varsta a populatiei intre 18 si 55 de ani. Importanta unei marci pentru consumator a fost masurata cu ajutorul metodologiei MaxDiff (Maximum Differentiation Scaling) si toate analizele au fost realizate la nivel de categorie, in total avand 10 categorii de produse. Respondentii au realizat alegeri intre calupuri de marci, respectiv au ales care este cea mai importanta si care este cel mai putin importanta marca pentru ei.
Acestia au facut alegeri multiple intre combinatii unice de marci. In urma acestor alegeri a fost calculat un indice de preferinta pentru fiecare marca care ulterior a fost analizat impreuna cu indicele de importanta al fiecarei categorii in parte, obtinandu-se astfel topul final. Performanta marcilor romanesti este masurata in baza a trei indicatori: importanta marcii, gradul de utilizare si notorietatea ei. O marca este cu atat mai puternica din perspectiva romanismului cu cat reuseste sa-si mentina pozitia in top, indiferent de fluctuatiile socio-economice specifice ultimilor ani. Romanii au fost intrebati si cum sunt marcile romanesti, iar raspunsul a fost ca marcile romanesti sunt naturale, cu traditie, accesibile, la un pret bun, durabile si originale.
Apa minerala este o categorie cu traditie in Romania, ramanand o piatra de temelie pentru ceea ce inseamna branduri romanesti si unul dintre lucrurile care au reusit sa ne duca peste hotare, fiind recunoscuta atat din punctul de vedere al calitatii, cat si al traditiei indelungate. Regina apelor minerale
Borsec este un brand cu o traditie de peste 212 ani, ce a reusit sa se impuna prin calitatea deosebita, fiind o veritabila valoare nationala.
Ultimele NOUTATI
Dieta minimalista: cum sa mananci sanatos cu buget redus
Cum sa asortezi un lant din aur cu alte bijuterii de lux: secrete de stil pentru barbati
ANAF-ul a inceput sa taxeze averile nejustificate. Un roman nu a putut sa spuna de unde are 3,4 milioane lei
Partenerii nostri
Norme SSM pentru vizitatorii unei companii - ce demersuri vor face angajatorii?
Deducerea personala in 2025 - nivelul acesteia creste ca urmare a majorarii salariului minim
Suspendarea activitatii unei firme: Aspecte cheie de retinut
Tezaur 2025: Prima editie a programului debuteaza pe 13 ianuarie cu dobanzi de pana la 7,8% pe an
Este legal sa-ti fie fotografiat buletinul de catre politistii locali? Iata ce spune legea!
Acte necesare schimbare buletin
Sfaturi de baza pentru persoanele care vor sa deschida o afacere
Te-ar putea interesa si