Blue Point: Crestere de 24% a cifrei de afaceri in 2013, fata de anul anterior

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Blue Point: Crestere de 24% a cifrei de afaceri in 2013, fata de anul anterior Blue Point: Crestere de 24% a cifrei de afaceri in 2013, fata de anul anterior
de Manager.ro la 12 Feb. 2014
Urmareste-ne pe Google News
call centerblue pointvioleta rosumanaging partnerprofitabilitate

Blue Point, companie romaneasca de servicii call center complete, a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri de 24% in anul 2013. Compania a avut o cifra de afaceri de 5.4 milioane de lei anul trecut, comparativ cu 4.35 milioane de lei, cifra de afaceri corespunzatoare anului 2012.

Valoarea cifrei de afaceri aferente primului semestru din anul 2013 s-a ridicat la aproximativ 1.77 milioane de lei, in timp ce, in a doua jumatate a anului, Blue Point si-a crescut cifra de afaceri cu aproximativ 50%, la 3.7 milioane de lei.

Rezultatele financiare aferente celor doua semestre din 2013 s-au datorat atat cresterii volumului de lucru, cat si sezonalitatii campaniilor derulate. Blue Point a beneficiat si de o rata de profit de aproximativ 20% la finalul anului 2013.


"Pe langa sezonalitate si cresterea volumului de lucru, consider ca unul dintre motivele cresterii noastre este si faptul ca suntem o companie flexibila. Ca atare, ne este usor sa ne adaptam intr-un timp foarte scurt solicitarilor pe care le primim din partea clientilor nostri. Mai mult, rezultatele financiare bune sunt urmarea fireasca a faptului ca ne-am concetrat si pe diversificarea si inovarea solutiilor oferite", a declarat Violeta Rosu (foto), Managing Partner Blue Point.  
 
Cea mai profitabila verticala de lucru pentru Blue Point a fost reprezentata, in 2013, de serviciile de outbound, in special de telesales. Pe langa aceste tipuri de servicii, Blue Point mai ofera si solutii de inbound (suport clienti), backoffice, sondaje opinie, campanii multi-channel, direct mailing etc. 
 
In anul 2014, Blue Point estimeaza o crestere de aproximativ 10% a cifrei de afaceri, in conditii de profitabilitate.

Referitor la planurile pe 2014, compania si-a propus atat sa mareasca volumul de servicii prestate, cat si sa creasca numarul de angajati cu 10%. Blue Point are in vedere anul acesta si intrarea pe pietele internationale de servicii call center.

Ultimele NOUTATI

ANPC-ul a bagat spaima in patronii de restaurante din Romania. Acuzatii grave privind controalele
Ultimele stiri economice

ANPC-ul a bagat spaima in patronii de restaurante din Romania. Acuzatii grave privind controalele

today25 Feb. 2025
Concedierea salariatului al carui post se desfiinteaza. Cateva probleme practice de avut in vedere
Companii

Concedierea salariatului al carui post se desfiinteaza. Cateva probleme practice de avut in vedere

today25 Feb. 2025
Singurul mod in care trebuie sa folosesti un credit de nevoi personale
Financiar-Bancar

Singurul mod in care trebuie sa folosesti un credit de nevoi personale

today25 Feb. 2025
Cate simturi are, de fapt, omul?
Cultura generala

Cate simturi are, de fapt, omul?

today25 Feb. 2025
Ela Iliesi: Romanca ce transforma marketingul companiilor din toata lumea, de la start-up-uri la corporatii
Business

Ela Iliesi: Romanca ce transforma marketingul companiilor din toata lumea, de la start-up-uri la corporatii

today25 Feb. 2025
Cum sa alegi romanul de detectivi perfect pentru cadou
Life Style

Cum sa alegi romanul de detectivi perfect pentru cadou

today25 Feb. 2025
Cele mai bine platite joburi pe care le poti face de acasa
Companii

Cele mai bine platite joburi pe care le poti face de acasa

today25 Feb. 2025
Cum se cerceteaza accidentele de munca si de ce este necesara pregatirea profesionala?
Business

Cum se cerceteaza accidentele de munca si de ce este necesara pregatirea profesionala?

today25 Feb. 2025

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cuRegulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Singurul mod in care trebuie sa folosesti un credit de nevoi personale
Financiar-Bancar

Singurul mod in care trebuie sa folosesti un credit de nevoi personale

today25 Feb. 2025
Cate simturi are, de fapt, omul?
Cultura generala

Cate simturi are, de fapt, omul?

today25 Feb. 2025
Ela Iliesi: Romanca ce transforma marketingul companiilor din toata lumea, de la start-up-uri la corporatii
Business

Ela Iliesi: Romanca ce transforma marketingul companiilor din toata lumea, de la start-up-uri la corporatii

today25 Feb. 2025
Cum sa alegi romanul de detectivi perfect pentru cadou
Life Style

Cum sa alegi romanul de detectivi perfect pentru cadou

today25 Feb. 2025

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x