Blue Point: Crestere de 24% a cifrei de afaceri in 2013, fata de anul anterior
call centerblue pointvioleta rosumanaging partnerprofitabilitate
Blue Point, companie romaneasca de servicii call center complete, a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri de 24% in anul 2013. Compania a avut o cifra de afaceri de 5.4 milioane de lei anul trecut, comparativ cu 4.35 milioane de lei, cifra de afaceri corespunzatoare anului 2012.
Valoarea cifrei de afaceri aferente primului semestru din anul 2013 s-a ridicat la aproximativ 1.77 milioane de lei, in timp ce, in a doua jumatate a anului, Blue Point si-a crescut cifra de afaceri cu aproximativ 50%, la 3.7 milioane de lei.
Rezultatele financiare aferente celor doua semestre din 2013 s-au datorat atat cresterii volumului de lucru, cat si sezonalitatii campaniilor derulate. Blue Point a beneficiat si de o rata de profit de aproximativ 20% la finalul anului 2013.
"Pe langa sezonalitate si cresterea volumului de lucru, consider ca unul dintre motivele cresterii noastre este si faptul ca suntem o companie flexibila. Ca atare, ne este usor sa ne adaptam intr-un timp foarte scurt solicitarilor pe care le primim din partea clientilor nostri. Mai mult, rezultatele financiare bune sunt urmarea fireasca a faptului ca ne-am concetrat si pe diversificarea si inovarea solutiilor oferite", a declarat Violeta Rosu (foto), Managing Partner Blue Point.
Cea mai profitabila verticala de lucru pentru Blue Point a fost reprezentata, in 2013, de serviciile de outbound, in special de telesales. Pe langa aceste tipuri de servicii, Blue Point mai ofera si solutii de inbound (suport clienti), backoffice, sondaje opinie, campanii multi-channel, direct mailing etc.
In anul 2014, Blue Point estimeaza o crestere de aproximativ 10% a cifrei de afaceri, in conditii de profitabilitate.
Referitor la planurile pe 2014, compania si-a propus atat sa mareasca volumul de servicii prestate, cat si sa creasca numarul de angajati cu 10%. Blue Point are in vedere anul acesta si intrarea pe pietele internationale de servicii call center.