Black Friday: Marketingul afiliat prin Profitshare a generat vanzari de peste 15 milioane de lei
black fridaymarius pahomiactivitatibulgariaromaniaserviciiprofitshare
Cu prilejul Black Friday, platforma de marketing afiliat Profitshare a adus magazinelor online pe care le deserveste mai mult de 25.000 de comenzi in valoare totala de peste 15 milioane de lei. Profitshare a avut o cota de piata de peste 65% din marketingul afiliat in Black Friday.
De Black Friday, cele 34 de magazine online afiliate la platforma Profitshare au inregistrat un nivel record al rezultatelor generate prin intermediul marketingului afiliat: din peste 1,3 milioane de click-uri au fost livrate peste 25.000 de comenzi in valoare de 15 milioane de lei.
„Datorita tehnologiilor de retargetare si profilare atat a site-urilor din retea cat si a vizitatorilor, Profitshare reuseste sa genereze volume de vanzari raportate la numar de clickuri cu eficienta cel putin dubla fata de retelele concurente. Aceasta tehnologie a fost dezvoltata in ultimii 4 ani si a reprezentat unul dintre principalele motoare de crestere a eMAG, cel mai mare retailer online, iar acum este pusa la dispozitia oricarui magazin online din Romania”, declara Marius Pahomi (FOTO), Director General Conversion Marketing.
Cele mai vandute produse de Black Friday au fost cele din categoriile:
· IT&C (laptopuri, tablete, electrocasnice)
· moda (imbracaminte, lenjerie si incaltaminte)
· carti
· ingrijire personala
· produse pentru copii
Cea mai mare comanda realizata pe 22 noiembrie prin intermediul Profitshare a fost in valoare de 27.499 lei.
Vanzari de 260 milioane de lei
“Platforma Profitshare a generat pana in prezent vanzari de aproape 260 de milioane de lei. Estimam ca pana la finalul anului vom colabora cu peste 100 de magazine online“, spune Marius Pahomi.
Prin intermediul Profitshare, aproape un million de posibili cumparatori au vizitat magazinele din retea. “Mai important decat valoarea vanzarilor generate este procentul mare de clienti noi, aflati la prima achizitie de la magazinul respectiv. Prin calitatea serviciilor oferite si prin ofertele avantajoase, magazinele au posibilitatea sa ii converteasca pe acestia in cumparatori fideli, creand premisele unei cresteri sanatoase a afacerii pe termen lung”, explica Marius Pahomi. In prezent, Conversion Marketing isi desfasoara activitatea pe pietele din Romania, Bulgaria si Ungaria, lucrand pentru clienti precum eMAG, Flanco, Mercador.ro, Autovit.ro, Oriflame, Ivatherm.