Black Friday 2017. In cat timp au ajuns comenzile la clienti
black fridaycurierifirme de curierisamedaysame day courierfan curierurgent cargus
Coletele pierdute, produsele comandate si ajunse cu intarziere la client sau imposibilitatea de a contacta o firma de curierat nu sunt o surpriza pentru nicio persoana care obisnuieste sa cumpere online. Ne asteptam la astfel de obstacole cu atat mai mult in perioada de Black Friday, cand, stim cu totii ca romanii cumpara pana si ce nu au nevoie, doar de dragul reducerilor.
Totusi, in 2017, cand companiile de curierat se mandresc cu campanii wow, sunt extrem de active in mediul online, promit "Rute eficiente. Astfel, din momentul in care primesti SMS-ul de livrare, timpul in care coletul ajunge la tine depinde de localizarea adresei tale, care se poate regasi la inceputul traseului sau la sfarsitul acestuia", parca asteptarile clientilor se schimba si este si normal asa.
Totusi, suntem pe drumul cel bun: 2017 pare sa fie primul an in care nu mai pica in prima zi de Black Friday 90% dintre site-urile care se mandresc cu cel mai mare profit in aceasta perioada.
Mai avem insa de lucrat la capitolul curierat.
FAN Curier
Feedback-ul primit pentru cei de la FAN Curier arata ca inca au majoritatea masinilor pline cu comenzile de Black Friday, motiv pentru care compania nu mai accepta in acest moment preluarea de comenzi de la clienti persoane fizice. Asadar, doar companiile care au contract cu FAN mai pot trimite colete prin intermediul lor in urmatoarea perioada.
Pro:
Livrare normala a comenzilor in perioada de Black Friday;
Activi in mediul online si anunta eventuale intarzieri in plasarea comenzilor;
Contra:
Nu mai preiau colete pentru persoane fizice;
Operatorii telefonici raspund la telefon in aproximativ 30 de minute pentru preluarea solicitarilor clientilor;
Urgent Cargus
Cei de la Urgent Cargus, desi au masinile pline cu comenzi de Black Friday, preiau in continuare colete. Totusi, timpul de procesare - expediere a unui colet in perioada de Black Friday a crescut la 4 - 5 zile, fata de 1 - 2 zile intr-o perioada obisnuita.
Pro:
Preiau in continuare colete;
Operatorii din Call Center preiau apelurile telefonice si rezolva solicitarile;
Avertizeaza clientii pentru eventuale intarziere provocate de zilele libere/sarbatori legale;
Contra
Dublarea timpului de livrare a coletelor;
Sameday
Compania este practic imposibil de contactat. Desi se mandreste, inca din denumire, cu notiunea de livrare in aceeasi zi ("Sameday Courier este prima si actualmente singura companie de nisa pe piata romaneasca de curierat rapid, fiind axata pe livrarea la destinatar a expedierilor in ziua preluarii acestora, indiferent ca este vorba de transport la nivel local, national sau international", conform site-ului www.sameday.ro), curierii nu reusesc sa expedieze comenzile in posesia carora au intrat in urma cu mai bine de o saptamana.
Pro -
Contra
Intarziere de peste 7 zile lucratoare in livrarea comenzilor;
Numerele de telefon sunt nefunctionale. Cand robotul isi termina de spus replica, telefonul se inchide automat, desi soliciti convorbire cu un operator;
Serviciul de urmarire AWB de pe site nu functioneaza. Desi retailer-ul a dublu confirmat transmiterea produselor catre curierii Sameday in urma cu o saptamana, statusul AWB-ului in 28.11 "Coletul tau va intra in posesia noastra in curand";
Voi ati intampinat probleme in expedierea comenzilor plasate in perioada de Black Friday?
Editorialist Manager.ro
9 ani de experienta in domeniul editorial
adresa de email:
mariat@rs.ro