Vrei o crestere a conversiilor din contul de PPC? Nu stii ce sa mai faci in contul PPC? Crezi ca este totul bine setat? Ai rezultate bune, dar vrei mai multe? Oare ce ai omis cand ai setat campaniile PPC?
Raspunsul la toate aceste intrebari ti le poate oferi o agentie de marketing online dupa ce realizeaza un audit PPC al tuturor campaniilor sau anunturilor din contul tau de Google Ads sau Facebook Ads.
Un audit PPC se refera la analiza unui cont PPC pentru a determina cum ar putea fi optimizat pentru a obtine o rentabilitate mai buna a investitiei.
Fiecare reclama PPC are ceva de optimizat zilnic, stim asta. Dar chiar daca gestionezi si optimizezi campaniile conform celor mai bune practici, tot ai sanse sa fi pierdut ceva. În plus, lucrurile se schimba rapid, mai ales intr-o astfel de promovare cu plata. Cu siguranta cunosti ca ceea ce a functionat ieri s-ar putea sa nu functioneze astazi.
Auditurile PPC sunt importante, deoarece ajuta persoanele care realizeaza publicitate online platita sa rezolve ineficientele campaniilor PPC. În plus, o agentie de marketing online specializata poate sa gaseasca problemele de care s-ar putea sa nu fii nici macar constient si pot sa iroseasca anumite resurse, precum cele financiare (cheltuieli de promovare, cheltuieli administrative) sau umane (timp petrecut, frustrari etc.).
În urma unui audit PPC o agentie marketing online specializata iti va oferi informatii cu privire la:
1. Notiuni de baza despre cont:
Este configurata urmarirea conversiilor?
Este conectat contul PPC la Google Analytics?
Este bine organizat contul?
2. Campanii:
Sunt setate corect campaniile?
Ce strategii de licitare sunt utilizate si cum pot fi imbunatatite?
Cum sunt organizate campaniile si grupurile de anunturi?
A fost respinsa reclama PPC? Daca da, de ce?
Cum trebuie sa utilizezi anumite anunturi?
3. Cuvinte cheie:
Ce cuvinte cheie sunt vizate? Care este Scorul lor de calitate?
Ce tipuri de potrivire a cuvintelor cheie sunt folosite?
Cat de completa este lista de cuvinte cheie negative?
Ce cuvinte noi ar trebui adaugate?
La toate aceste intrebari si nu numai, vei avea un raspuns, iar tu in final dupa ce realizezi setarile, adaugi anumite cuvinte sau implementezi noi segmentari vei observa cu siguranta o schimbare pozitiva a campaniilor pe care le ai. Plus, ca vei avea o rentabilitate a investitiei mult mai buna.
Daca vrei sa ai cele mai bune solutii pentru afacerea ta, Agentia de marketing online Maximize te poate indruma pentru a avea cele mai bune conversii si iti poate realiza o strategie de marketing online conforma cu afacerea ta.Ultimele NOUTATI
Ne-ar placea ca Romania sa fie reprezentata de Calin Georgescu pe plan international?
Cum sa faci cozonaci pufosi de fiecare data secretul pe care bunica nu ti l-a spus
De ce nu trebuie sa-ti fie frica de un credit de nevoi personale. Ghid pentru incepatori
Partenerii nostri
Adaosuri variabile la salariu. Se vor inregistra in Revisal?
INS: Pensia medie lunara a crescut cu 6,4% in trimestrul III, ajugand la 2.582 lei
Angajarea persoanelor cu handicap. MASURI incepand cu luna ianuarie 2025
Casare partiala mijloc fix: Studiu de caz privind tratamentul contabil si fiscal
Declaratia unica: Din 2025, avem un Formular inteligent pentru Declaratia 212
Nivelul normelor anuale de venit corespunzatoare unei camere de inchiriat pentru anul 2025
Te-ar putea interesa si