Anunturi imobiliare false intr-un mare oras din Romania
anunturi imobiliareapartamentetimisoarapiata imobiliara
Piata imobiliarelor este caracterizata de dinamica permanenta. Oamenii vand, cumpara, inchiriaza si construiesc intr-un ritm din ce in ce mai alert. In goana dupa profituri, a aparut o tendinta periculoasa, de pacalire a clientului. Iata despre ce este vorba.
Oamenii care isi cauta o locuinta, fie pentru a o cumpara, fie pentru a o inchiria, sunt interesanti ca aceasta sa fie situata intr-o zona buna. Expresia "zona buna" inseamna, pe piata imobiliarelor, ca apartamentul sau cladirea respectiva sa fie situata langa centre comerciale, statii de autobuz sau sa nu fie intr-un cartier rau famat.
Simtind aceasta tendinta a cumparatorilor, tot mai multi proprietari de locuinte isi descriu imobilul ca fiind situat intr-o zona de acest fel. Tendinta este prezenta mai ales pe piata din Timisoara, unde se gasesc cele mai multe anunturi false.
Desi imobilul respectiv nu este nici pe departe ceea ce prezinta proprietarul, acesta spera sa convinga clientii in cele din urma prin diverse alte mijloace.
Persoanele care isi cauta o locuinta in Timisoara sunt deranjate de anunturile false
"Toate locuintele din zona Dumbravita sunt langa Kaufland, daca e sa te iei dupa anunturi. Pana sa ajung la prima vizionare, cum nu cunosteam bine zona, ma intrebam cat de mare e Kauflandu’ ala, de toate apartamentele si casele sunt in jurul lui", glumeste o timisoreanca aflata in cautarea unei locuinte.
Un tanar aflat in aceeasi situatie, adauca faptul ca: "La fel se intampla si in Sagului, toate sunt langa mall, cele din Braytim sunt la Lidl, iar apartamentele si casele din Elisabetin se pravalesc peste Kaufland. In realitate, cele pe care le-am vazut in Braytim erau, de fapt, mai aproape de AEM."
Aceasta practica de a "pacali" clientul este condamnata si de unele agentii imobiliare
"Un client care cauta o proprietate va observa ca 90% din anunturi sunt postate de agentii. Se pune problema si cat de reale sunt anunturile postate de agentii. Parte din ele sunt reale, nu vreau sa spun procentual pentru ca ar insemna sa dau in colegii mei de breasla, care nu isi actualizeaza anunturile la timp.
Dar mai exista si partea de anunturi care sunt posibil reale, adica au fost candva in piata la alte preturi si raman acolo ca un carlig pentru clienti, in ideea in care vine clientul si ii gasim altceva.
Asta nu ar fi o problema, daca ne-am ocupa de clienti, dar in momentul in care agentul nu se ocupa cum trebuie de client, omul este dezamagit si la nivel de masa se creeaza o impresie generala despre breasla imobiliara cum ca suntem falsi in anunturi, nu avem nimic real si doar incercam sa atragem clienti si nici nu ne ocupam de ei ulterior", declara managerul unei agentii imobiliare din Timisoara.
Citeste si:
Lucrezi la birou? Acest obiect folosit zilnic iti pune sanatatea in pericol
Sursa foto: pexeles.com