Antonio Tassone este noul pilot al operatiunilor Lufthansa Group in Romania si Moldova
antonio tassonelufthansa groupliderirezultateromaniamoldova
Cu o cota de 27,2% dintr-o piata extrem de competitiva, Grupul Lufthansa continua sa fie cel mai popular grup de companii aeriane internationale prezent in Romania. Anul trecut, Lufthansa German Airlines si-a marit gradul de incarcare al zborurilor din si inspre Romania. Aeronavele au avut un grad de ocupare de 75,5%, ceea ce reprezinta o crestere de 2,8% fata de anul precedent. In 2013, Grupul Lufthansa a transportat 1.378.636 pasageri pe rutele dintre Romania si hub-urile sale din Frankfurt, Munchen, Dusseldorf, Zurich si Viena, acest total reprezentand o crestere de 1,85% in raport cu anul 2012.
In februarie 2014, Antonio Tassone a fost numit General Manager Lufthansa Group pentru Romania si Moldova. El este responabilul pentru vanzari si marketing Lufthansa Group in cele doua tari. Antonio Tassone s-a alaturat Grupului Lufthansa in anul 2000, in calitate de Global Key Account Manager in Paris, Franta. Dupa 7 ani petrecuti in Paris, a preluat functia de Senior Manager Corporate Business Development pentru Orientul Mijlociu, Africa, Europa Centrala si de Est si Pakistan la Lufthansa German Airlines. In 2010, a devenit General Manager, Operatiuni si Vanzari Lufthansa si Austrian Airlines in Tripoli.
"Sunt foarte mandru sa ma aflu aici. Va multumesc ca aveti incredere in mine, deoarece Romania se afla pe harta afacerilor Lufthansa, fiind una din putinele tari care inregistreaza o economie pozitiva. Daca economia din vest isi va reveni, Romania va fi prima care va beneficia de pe urma acestui lucru, datorita investitiilor directe de aici. Prezenta noastra demonstreaza cat de importanta este Romania pentru noi. Avem o cota de piata de 27,2% in aceasta tara - este impresionant. O treime din pasagerii de pe piata calatoresc cu Lufthansa (Lufthansa, Austrian Airlines and Swiss). Deservim nu doar Bucurestiul, ci si Sibiul, Timisoara, Clujul si Iasul", a declarat Antonio Tassone, in cadrul unei conferinte de presa Lufthansa Group.
Alaturi de companiile aeriene din Grup - Germanwings, SWISS si Austrian Airlines –, Lufthansa desfasoara operatiuni in cinci orase din Romania: Bucuresti, Timisoara, Sibiu, Iasi si Cluj. Companiile partenere Lufthansa Group opereaza 97 de zboruri directe saptamanale din Romania catre hub-urile Grupului din Frankfurt, Munchen, Dusseldorf, Zurich si Viena.
Anul trecut, Lufthansa a marit frecventa zborurilor din Sibiu catre Munchen la doua pe zi, schimbare care va fi pastrata si in programul de vara. De asemenea, compania a suplimentat zborurile pe rutele Timisoara-Munchen si Bucuresti-Viena. Alocarea unor aeronave mai mari pentru zboruri catre toate destinatiile se reflecta in cresterea cu 12% a capacitatii in cazul zborurilor operate de Lufthansa si cu 14% in cazul celor operate de Austrian Airlines.
Zborurile intre Romania si Germania sunt echipate cu „Noua Cabina Europeana” Lufthansa, cu fotolii de piele si un spatiu personal mai generos atat pentru pasagerii Business Class, cat si pentru cei care calatoresc la Economy Class.
Antonio Tassone are o experienta de 15 ani in Grupul Lufthansa si o cariera indelungata in industria de turism. Si-a inceput parcursul in cadrul Grupului Lufthansa in 2000, in Franta si a devenit, la scurt timp, Global Corporate Key Account Manager Lufthansa (2001). In 2007 a fost numit Senior Manager Corporate Business Development pentru in Orientul Mijlociu, Africa, Europa de Sud-Est si Pakistan in cadrul Lufthansa German Airlines, Dubai, UAE, iar in 2010 a preluat operatiunile Lufthansa German Airlines din Tripoli, Libia.
Potrivit descrierii din biografia sa, "Antonio Tassone este un lider orientat catre rezultate, cu o gandire strategica si abilitati deosebite in solutionarea problemelor, precum si in comunicarea interpersonala si interculturala. In afara de italiana, limba sa materna, acesta vorbeste fluent engleza, franceza si germana".