Americanii incep sa-si aleaga telefoanele mobile in functie de pret
americaprettelefoane mobilehandset-uriperformantestudii
Consumatorii americani spun tot mai des ca pretul reprezinta principala problema, atunci cand aleg sa-si cumpere un smartphone; ei incearca sa inteleaga diferentele de performante intre handset-uri.
"De-a lungul ultimilor trei ani, dispozitivele mobile wireless s-au concentrat asupra tehnologiei si functiilor avansate, pentru a se diferentia; in ultima vreme, pretul a devenit un factor-cheie in vederea alegerii unui smartphone", a declarat Kirk Parsons, director JD Power.
Studiul JD Power arata ca 21% dintre detinatorii de smartphone-uri spun ca pretul este esential, cand isi aleg un anumit dispozitiv (in crestere de la 13% - 2011).
In timp ce 35% dintre consumatori spun ca functiile primeaza, atunci cand cumpara un smartphone, acest procent a scazut fata de 2011, cand 57% dintre acestia "pariau" pe functiile tehnologice.
Motivele achizitiei au un impact asupra satisfactiei clientului si a loialitatii sale pe viitor. Alegerea unui smartphone in functie de pret genereaza o satisfactie mai redusa (808 din 1.000 de puncte). Cei care isi aleg smartphone-urile in functie de performante sunt mai satisfacuti de gadget-urile lor (860 din 1.000 de puncte).
In 2014, pretul mediu de achizitie in cazul smartphone-urilor a crescut si consumatorii nu vor beneficia de foarte multe reduceri. In medie, proprietarii de smartphone-uri indica faptul ca dispozitivul lor costa 202 dolari (2014) versus un pret de 174 dolari (2011).
52% dintre detinatorii de smartphone-uri au beneficiat de un discount la achizitie (2014), fata de 60% (2011).
In SUA, cea mai mare satisfactie in privinta dispozitivelor mobile achizitionate este inregistrata in randul utilizatorilor AT&T (844 puncte), urmat de Sprint (839 puncte), T-Mobile (835 puncte) si Verizon Wireless (829 puncte).