Akos Forras preia, din iunie, conducerea kika Romania
retailerikikasteinhoffvizitatorimagazinecumparaturi
Incepand din luna iunie, noul country manager al kika Romania va fi Akos Forras, dupa ce Lars Lund, managerul care a condus timp de 5 ani compania, a decis sa se mute alaturi de familia sa, in Suedia.
“Este o decizie personala, pe care am luat-o pentru ca imi doresc sa petrec mai mult timp alaturi de familia mea din Suedia. Voi sta acolo 4 ani, pana cand fiicele mele vor absolvi, apoi voi reveni in Romania, tara mea de suflet. Iubesc Romania, ma voi intoarce aici ori de cate ori am ocazia. Vacantele le vom petrece in Romania, pentru ca nu numai mie ci si fiicelor mele le place Vama Veche”, a declarat Lars Lund.
Incepand din luna iunie, Akos Forras va fi noul country manager kika Romania, coordonand totodata magazinele kika din centrul si estul Europei si anume Cehia, Ungaria, Slovacia. In Romania, va coordona departamentele de marketing si achizitii.
“Las compania pe maini bune. Domnul Akos Forras vine din grupul Steinhoff, una dintre cele mai mari companii din lume din domeniul retailului de mobila. Experienta sa este extinsa si in domeniul retailului de fashion, pentru ca a lucrat pentru branduri renumite, cum sunt Adidas si Levi’s. Odata cu preluarea kika de catre grupul Steinhoff, am schimbat directia companiei si am inceput sa inovam”, a adaugat Lars Lund.
Cu o experienta de 4 ani in grupul Sud-African Steinhoff, Akos Forras va continua ceea ce Lars Lund si echipa sa au inceput si totodata va folosi oportunitatile oferite de Steinhoff, din punctul de vedere al logisticii, gamei de produse si aprovizionarii.
„Romania este, pentru Steinhoff, a doua tara ca importanta din Europa de Est, dupa Polonia, iar kika este un magazin unic, cu foarte mult potential. Spre deosebire de alti competitori care se prezinta la fel in toate tarile, kika are potentialul sa fie un brand diferit,” mentioneaza Akos Forras.
In timp ce preturile produselor vor fi reduse cu pana la 15%, cumparatorii se vor bucura de aceeasi calitate premium, asigurata de furnizorii selectati cu grija, kika avand acces la achizitia, logistica si aprovizionarea grupului Steinhoff.
Preluarea de catre grupul Steinhoff inseamna o evolutie a brand-ului kika, accesul la o gama extinsa de produse si la solutii inovatoare de amenajare a locuintei.
Retailerul austriac de mobila continua astfel strategia de fidelizare a clientilor, de crestere a traficului si de consolidare a pozitiei sale pe piata de profil alaturi de organizarea de evenimente in magazin, creand experiente placute si de neuitat in timpul cumparaturilor. In plus, comunicarea va fi mult mai targetata si orientata catre consumator.
Toate aceste schimbari au dus la cresterea vanzarilor cu 24% in primul trimestru si la cresterea numarului de vizitatori in magazin cu 20%.