Accace lanseaza o platforma pentru gestiunea integrata a proceselor de contabilitate, salarizare si HR la nivel european
tulipjiri mayercontrolaccacecompaniiconsultanta
Accace, una dintre principalele companii de externalizare si consultanta de afaceri din Europa Centrala si de Est, lanseaza o platforma unica - TULIP, ce reuneste toate procesele de contabilitate, salarizare si resurse umane pe care o companie le are la nivel european, si care permite astfel gestiunea integrata a acestora, indiferent de numarul si locatia geografica a sediilor companiilor.
Platforma TULIP a fost creata pornind de la sistemul electronic de gestionare a fluxurilor de lucru deja implementat de Accace, bazat pe cele mai recente tehnologii pentru gestionarea activitatilor de contabilitate, salarizare si resurse umane.
„Cand tehnologia ne ofera atat de multe solutii pentru imbunatatirea si dezvoltarea afacerilor, nu avem nicio scuza pentru a continua sa irosim resursele financiare si umane necesare in gestionarea proceselor interne si a documentelor, sau sa ramanem la aceleasi practici utilizate anul trecut sau cu un an inainte. Numarul mare de furnizori pe care o companie ii utilizeaza pentru gestionarea documentatiei si pentru procesarea si coordonarea proceselor de contabilitate, salarizare, resurse umane si taxe, numarul de solutii ERP implementate, etc., cresc nivelul costurilor si scad controlul managementului asupra activitatilor interne. De aceea, avantajul unic oferit de TULIP consta in posibilitatea de a optimiza activitatile de business prin simplificarea proceselor interne”, a declarat Jiří Majer, CEO Accace.
Astfel, platforma TULIP a fost dezvoltata ca o solutie pentru principalele probleme intalnite in cazul companiilor prezente in mai multe tari, din punct de vedere al legislatiilor locale, indiferent de dimensiunea companiei sau industria in care aceasta activeaza. Platforma se bazeaza pe anii de experienta pe care Accace ii are pe piata de outsourcing si consultanta si este conceputa pentru a gestiona dificultati precum livrarea datelor / documentatiei la timp, realizarea unui schimb de informatii sigur, asigurarea unui nivel ridicat de control asupra proceselor interne sau a claritatii fluxurilor de aprobare.
In plus, prin unificarea proceselor intr-o singura platforma, TULIP rezolva alte doua probleme majore cu care se confrunta in prezent companiile: costurile mari de implementare si dificultatea coordonarii furnizorilor la nivel de grup, oferind in schimb servicii de administrare / scanare a documentelor, servere interne pentru gazduirea datelor / documentelor electronice, implementarea tehnologiei OCR, arhivare electronica si nu in ultimul rand elimina necesitatea unui numar mare de angajati pentru introducerea si procesarea datelor.
„Cu ajutorul TULIP, ne-am propus sa schimbam conceptia gresita conform careia diferentele care apar intre procesele implementate local trebuie sa fie acceptate ca un rau necesar de catre companiile care isi desfasoara activitatea in mai multe tari din Europa. Ne concentram mai degraba pe simplificarea proceselor. TULIP permite o tranzitie usoara a operatiunilor pe pietele noi, prin mentinerea controlului asupra grupului de companii si incurajarea strategiei de dezvoltare”, a adaugat Jiří Majer.