6 trucuri care va vor creste productivitatea la locul de munca
productivitatesfaturi angajati
Locul unde lucrati are un impact enorm asupra modului in care va desfasurati activitatea, atat asupra capacitatii voastre de concentrare, cat si asupra capacitatii voastre generale de a fi cat mai productivi.
Cu siguranta ca un pas importat este
curatenia in birou, dar mai sunt si multe alte lucruri de care trebuie sa va ocupati mai intai. Si oricum, de regula exista
firme de curatenie in Bucuresti care presteaza sevicii dedicate cladirilor de birouri.
Pe langa acest lucru, este foarte important si deisgnul biroului vostru, indiferent daca lucrati de acasa sau intr-un mediu mai mare al companiei, este de o importanta suprema. Nu este vorba doar despre Feng Shui, ci despre obtinerea de rezultate si realizarea de lucruri.
Acestea sunt lucrurile pe care trebuie sa le imbunatatiti:
-
Partea de iluminat: acesta este unul dintre cei mai importanti factori in mentinerea concentrarii si a stimularii creatiei. Iluminatul necorespunzator poate provoca oboseala, dureri de cap sau chiar iritabilitate generala. Spatiile inchise pot chiar si la depresie. Daca lucrati la un birou al companiei, luati in considerare utilizarea becurilor cu lumina naturala, sau a unui dispozitiv cu terapie cu lumina. Daca lucrati de la un birou de acasa deschideti ferestrele si usile si lasati sa lumina naturala sa patrunda in camera. Folositi lampi pentru zilele cu lumina slaba.
-
Biroul si scaunul: daca lucrati intr-un birou al companiei cereti un scuan reglabil. Adaugati perne pentru spate daca aveti nevoie de ele. Multe dintre vompanii va vor oferi, de asemenea stative pentru calculatoare care va ajuta sa ajutatati inaltimea ecranului calculatorului vostru. In cazul in care lucrati de acasa, investiti intr-un scaun decent. Daca biroul este prea inalt, adaugati perne scaunului vostru.
-
Incercati sa fiti cat mai organizati. Petreceti un minimum de 10 minute, zilnic, pentru a va face ordine pe birou. Acest lucru va va face sa fiti mult mai productivi.
-
Culoarea camere: culorile din jurul nostru au un efect asupra dispozitiei noatre si asupra functionarii creierului. Culoare evoca atat un raspuns fizic cat si unul emotional. Deci, alegerea culorilor potrivite pentru spatiul in care lucrati are puterea de a maximiza capacitatea de a fi productivi. De exemplu, albastru este o culoare care stimuleaza productivitatea.
-
Temperatura camerei: cele mai multe cladiri de birouri au un sistem centralizat de incalzire si de racire. De regula, in birouri temperaturile sunt usor mai ridicate, fapt ce inhiba productivitatea.
-
Nivelul de zgomot: nivelul de zgomot intr-um mediu de lucru poate varia foarte mult in functie de dimensiunea echipei cu care lucrati, de designul biroului si de cultura companiei. Insa, zgomotul din jurul vostru va poate afecta capacitatea de a va concentra pe munca voastra. Nu numai ca poate distrage atentia, ci poate sa si ridice nivelurile de stres.