1. O abordare mai lejera
Orice activitate are propria sa conduita. O firma care lucreaza in mod direct cu clientii trebuie sa fie prezentabila si sa transmita in fiecare clipa ideea de incredere. Dar un mediu mereu mult prea strict poate fi deseori daunator. O zi pe saptamana poate fi dedicata unei abordari vestimentare mai casual. Renunta la costum si la pantofi, alege una dintre aceste perechi extrem de confortabile de adidasi, pune-ti o pereche de blugi si o camasa pe tine si da chiar tu tonul unei abordari mai lejere la locul de munca. O schimbare atat de mica poate avea un impact important in relatiile angajatilor tai.
2. Planifica-ti totul din timp
O planificare buna inseamna, pana la urma, si un business mai bun. Predictibilitatea este esentiala pentru o afacere, chiar daca e la inceput de drum sau cu ani de activitate in spate. Planifica-ti totul din timp si iti va fi mai usor sa urmaresti fiecare pas si sa reactionezi atunci cand apar probleme neprevazute. Tine minte ca, intr-un business, haosul nu va fi niciodata prietenul tau.
3. Pauzele sunt importante
Pentru sanatatea ta mentala, pauzele sunt extrem de importante, mai ales cand lucrezi intr-un mediu stresant. Cate 5 minute pe ora pentru o plimbare scurta sau pur si simplu pentru a te detasa de munca pot face o diferenta majora. Te poti reseta si poti gasi chiar solutii surprinzatoare, la care altfel nu te-ai fi gandit.
4. Nu elimina masa de pranz
Munca pe stomacul gol nu merge niciodata. E posibil ca pana acum sa fi ales sa mananci abia cand ajungi seara acasa, dar acest lucru nu este sanatos in primul rand pentru organismul tau. Pranzul e foarte important, iar pauza pentru o masa consistenta iti poate da energia necesara sa fii mult mai eficient decat pana acum.
5. Un mediu in care sa te simti confortabil
Alege ferestre cat mai mari si mai luminoase si daca iti place muzica, atunci adu-o in mediul tau de lucru. Nu te obliga sa stai mereu la un birou, poti lucra la fel de bine cu laptopul pe o canapea sau la o masuta de cafea. Cauta sa iti integrezi munca intr-un mediu in care te poti simti confortabil. Te va ajuta sa fii mai productiv, sa elimini stresul care nu e necesar si sa te concentrezi exclusiv pe ce ai de facut.
Orice ai alege din ideile expuse mai sus, tine minte ca un mediu de lucru productiv trebuie sa fie pozitiv si sa ofere posibilitatea ca tu si angajatii tai sa va puteti relaxa atunci cand simtiti nevoia.
Sursa foto: Shutterstock / Copyright jesterpop
Ultimele NOUTATI
Masa de Craciun, "pe saracie". Romanii sunt nevoiti sa cumpere la suta de grame de Sarbatori
De ce nu trebuie sa speli rufele in ziua de Craciun? Superstitii care aduc ghinion in familie
Friptura de Craciun? De ce nu e bine sa speli carnea de porc inainte de gatire pericolul pe care multi il ignora
Masa de Craciun gata intr-o ora. Cum sa gatesti friptura de porc care se topeste in gura sfaturi de la bucatarii profesionisti
Partenerii nostri
Adaosuri variabile la salariu. Se vor inregistra in Revisal?
INS: Pensia medie lunara a crescut cu 6,4% in trimestrul III, ajugand la 2.582 lei
Angajarea persoanelor cu handicap. MASURI incepand cu luna ianuarie 2025
Casare partiala mijloc fix: Studiu de caz privind tratamentul contabil si fiscal
Declaratia unica: Din 2025, avem un Formular inteligent pentru Declaratia 212