Mai ales daca esti la inceput de drum, cel mai bun lucru pe care il poti face este folosirea tehnologiei in avantajul tau, printr-o comunicare mai eficienta catre publicul pe care tu il consideri cel mai apropiat de ceea ce afacerea ta poate oferi.
5 metode ieftine sa-ti promovezi afacerea:
1. Ofera consultanta minima fara niciun cost
Unul dintre cele mai mari avantaje pe care tehnologia l-a oferit in ultimii ani este posibilitatea de a te adresa in fiecare secunda publicului tau tinta. Daca vrei sa te promovezi si sa obtii o satisfactie a serviciilor ridicata, invata sa oferi la inceput cateva servicii fara sa le taxezi. Sfaturile gratuite si consultanta minima oferita celor curiosi care inca nu au apucat sa devina cu adevarat clienti pot fi foarte apreciate si pot vorbi mult mai mult despre modul in care businessul tau este orientat spre ajutarea celor care au nevoie de cele mai bune sfaturi. O astfel de idee a avut si Cezar Rapotan, omul de afaceri care a infiintat Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii in Romania. Alaturi de businessul sau clasic, acesta a cautat sa vina in ajutorul clientilor cu sfaturi utile si solutii pentru cele mai importante intrebari, pentru cei care se lovesc de un proiect in constructii sau renovari.
2. Construieste-ti un profil de business pe Google
Cel mai mare motor de cautare din lume nu mai este de foarte multa vreme doar un motor de cautare. Google a devenit cu adevarat in ultimii ani de dezvoltare un asistent personal construit pe impresiile si informatiile celorlalti utilizatori. Iar acest lucru poate fi de mare ajutor pentru businessul tau, daca stii cum sa te folosesti de acest lucru. In primul rand, afacerea trebuie sa aiba un cont Google My Bussiness, care iti va permite sa o afisezi in timp real pe Google Maps si Google+, fiind mult mai usor de identificat si primind astfel o vizibilitate in plus, fara niciun cost suplimentar.
3. Strange o comunitate online
Facebook, Instagram, LinkedIn, Google, toate aceste servicii te pot ajuta, asa cum spuneam si mai sus, sa comunici mult mai rapid si mai ieftin clientilor si celor curiosi de serviciile pe care businessul tau le ofera. De ce nu ai incerca astfel sa strangi o comunitate online pe retelele de socializare prin continut original si sfaturi utile? O contributie minima in acest sens poate aduce beneficii uriase de imagine.
4. Un newsletter saptamanal cu cele mai bune oferte ale afacerii tale
Nu pierde clientii care au fost multumiti pana acum de serviciile tale si incearca sa-i tii mereu la curent cu noile oferte folosind un simplu newsletter. Unele servicii de newsletter sunt gratuite, in conditiile in care baza de abonati nu depaseste 2000 de adrese de mail, motiv pentru care pentru un inceput de afacere acest lucru poate fi extrem de eficient.
5. Scrie in reviste de specialitate
Un alt mod prin care iti poti promova afacerea este sa iti folosesti cunostintele pentru a scrie in reviste de specialitate. Cu cat articolele vor fi mai citite, cu atat vei deveni un reper in comunitate, iar lucrurile pe care le vei promova, chiar si businessul tau, vor capata eticheta de incredere din partea celor care te citesc cu placere.
Ultimele NOUTATI
Ne-ar placea ca Romania sa fie reprezentata de Calin Georgescu pe plan international?
Cum sa faci cozonaci pufosi de fiecare data secretul pe care bunica nu ti l-a spus
De ce nu trebuie sa-ti fie frica de un credit de nevoi personale. Ghid pentru incepatori
Partenerii nostri
Adaosuri variabile la salariu. Se vor inregistra in Revisal?
INS: Pensia medie lunara a crescut cu 6,4% in trimestrul III, ajugand la 2.582 lei
Angajarea persoanelor cu handicap. MASURI incepand cu luna ianuarie 2025
Casare partiala mijloc fix: Studiu de caz privind tratamentul contabil si fiscal
Declaratia unica: Din 2025, avem un Formular inteligent pentru Declaratia 212
Nivelul normelor anuale de venit corespunzatoare unei camere de inchiriat pentru anul 2025
Te-ar putea interesa si