Prin urmare, iata cateva masuri ce pot fi abordate pentru a optimiza modul de lucru al angajatilor dintr-o unitatea de primire turistica:
Fara indoiala, tehnologiile noi economisesc timp pretios, imbunatatesc activitatea salariatilor si procesele de lucru. Chiar daca aptitudinile si abilitatile personalului sunt esentiale pentru performanta afacerii in industria hoteliera, instrumentele pe care oamenii le folosesc zi de zi joaca un rol imens in usurarea muncii acestora si traducerea actiunilor lor intr-un flux de lucru eficient. Iar una dintre cele mai bune solutii intr-o unitatea de primire turistica o reprezinta utilizarea unui soft de gestiune. Booking rapid si usor, pastrarea istoricului clientilor, check-in imediat, monitorizarea fortei de munca, varianta multilocatie sau rapoarte detaliate sunt unele dintre functiile softului de gestiune Freya Hotel, o optiune perfecta pentru administrarea completa a unitatii. Practic, angajatii au totul intr-un singur program, integrat si centralizat, care le ofera posibilitatea unui control sporit si automatizarea sarcinilor zilnice.
Chiar daca lucrurile par destul de simple intr-un hotel, in realitate este nevoie de multa organizare pentru cresterea satisfactiei clientilor. In general, o organizatie trebuie sa functioneze ca un tot unitar, in care fiecare persoana are un rol specific. Ei bine, in industria hoteliera, chiar si cele mai mici detalii conteaza cand vine vorba despre serviciile oferite. Un singur lucru neefectuat la timp poate conduce la un feedback negativ din partea oaspetilor si poate afecta chiar imaginea hotelului. De aceea, este important sa fie pusa la punct o strategie pentru organizarea activitatii, stabilirea obiectivelor pe termen scurt, mediu si lung si desemnarea responsabililor pentru implementarea acestora. Un sistem clar de lucru inseamna eficientizarea activitatii angajatilor prin prioritizarea sarcinilor si identificarea actiunilor inutile sau redundante, pentru a fi eliminate.
De regula, antreprenorii care isi doresc in jurul lor oameni implicati ii trimit la cursuri de specializare si traininguri specifice. Astfel, angajatii capata cunostinte cu ajutorul carora pot fi mai eficienti. De pilda, salariatii instruiti isi duc sarcinile la bun sfarsit intr-un timp mai scurt sau isi dezvolta abilitati noi pentru imbunatatirea deservirii clientilor. In industria ospitalitatii, un serviciu excelent incepe intotdeauna cu trainingul oamenilor care furnizeaza respectivul serviciu. Prin urmare, pentru ca hotelul sa le ofere clientilor o experienta memorabila, este necesara continuitatea activitatii printr-o cultura a serviciului bine facut in randul angajatilor.
Noua realitatea economica a modificat semnificativ structura de personal din industria ospitalitatii. Asadar, focusul este pe calitate si nu pe cantitate. Ce inseamna acest lucru? Daca ai o echipa mai mica poate fi mult mai simplu sa-ti motivezi oamenii sa fie mai eficienti si sa faca performanta. Calitatea angajatilor se va reflecta mai departe in calitatea serviciilor oferite clientilor. De aceea, este mai important ca salariatii sa fie adevarati profesionisti, chiar daca numarul lor nu este foarte ridicat.
Oaspetii hotelurilor au devenit mult mai exigenti si selectivi, astfel ca este esential ca acestia sa aiba parte de servicii foarte bune. Eficienta angajatilor se reflecta intr-o mare masura in satisfactia clientilor; de aceea, trebuie sa fie abordate solutii cat mai ingenioase pentru optimizarea modului de lucru si crearea loialitatii fata de brand.
Ultimele NOUTATI
Masa de Craciun, "pe saracie". Romanii sunt nevoiti sa cumpere la suta de grame de Sarbatori
De ce nu trebuie sa speli rufele in ziua de Craciun? Superstitii care aduc ghinion in familie
Friptura de Craciun? De ce nu e bine sa speli carnea de porc inainte de gatire pericolul pe care multi il ignora
Masa de Craciun gata intr-o ora. Cum sa gatesti friptura de porc care se topeste in gura sfaturi de la bucatarii profesionisti
Partenerii nostri
Adaosuri variabile la salariu. Se vor inregistra in Revisal?
INS: Pensia medie lunara a crescut cu 6,4% in trimestrul III, ajugand la 2.582 lei
Angajarea persoanelor cu handicap. MASURI incepand cu luna ianuarie 2025
Casare partiala mijloc fix: Studiu de caz privind tratamentul contabil si fiscal
Declaratia unica: Din 2025, avem un Formular inteligent pentru Declaratia 212