Un detaliu important este sa fii mereu cu un pas in fata, sa dai tonul si sa vii mereu cu o voce noua, pentru a te putea face remarcat atunci cand esti la o masa la care toti se cunosc intre ei.
1. Organizeaza evenimente pentru clienti si parteneri
Ideile sunt simple, dar implementarea lor nu este atat de usoara. Organizarea evenimentelor pentru clienti si parteneri, fie ca o faci intr-o sala eleganta, fie ca e afara, la cort, necesita multa atentie si o disciplina totala. Atunci cand pui la cale socializari in aer liber, trebuie sa te asiguri ca invitatii firmei tale vor avea parte de tot confortul necesar. Ai grija sa pui la punct totul, de la servicii de catering, toalete, paza, echipamente video si audio, servicii de prima ajutor si pana la inchirierea unui tun de caldura, care te va ajuta sa pastrezi o temperatura perfecta in timpul manifestarii. O asemenea organizare poate veni cu multe potentiale probleme la pachet, iar responsabilitatea ta este sa le anticipezi pe toate. Pe de alta parte, avantajul pe care evenimentele de firma pentru clienti si parteneri ti-l ofera este foarte important. In acest fel poti sa reusesti mai multe legaturi comerciale, stabilesti relatii de incredere mai puternice si te pozitionezi diferit fata de concurenta. Pana la urma, PR-ul este la fel de important precum calitate serviciilor pe care le oferi.
2. Gaseste persoane publice care vor sa se asocieze cu imaginea firmei tale
Una dintre marile intrebari pe care orice firma noua si le pune la inceput de drum este: Cum ii faci pe oameni sa vorbeasca despre tine? Publicitatea este un raspuns, iar ea poate veni in mai multe forme. Asocierea imaginii firmei tale cu figuri publice poate fi una dintre solutiile de care ai nevoie. Poti apela la „influenceri” pe care sa ii convingi, contra cost, sa participe la evenimentele tale si sa vorbeasca public despre tine. O astfel de strategie poate fi costisitoare, insa te va ajuta sa ajungi foarte repede in fata publicului care te intereseaza. Brandul firmei tale va capata rapid credibilitate si vei reusi sa accelerezi perioada de integrare in peisaj.
3. Investeste in zona digitala
Magazinele fizice si vitrinele frumos aranjate nu mai sunt suficiente acum pentru succes, mai ales in zona de retail. Fie ca te ocupi cu comercializarea unor produse, fie ca oferi servicii, prezenta in mediul digital este obligatorie. Construieste un site aliniat la noile trenduri de consum. Mai exact, acesta trebuie sa fie gandit in primul rand pentru smartphone-uri. Spre exemplu, in SUA traficul de internet pe mobil a depasit 60 de procente in 2017 din traficul total, astfel ca telefoanele mobile sunt mai importante acum decat vechile desktopuri. De asemenea, investeste in SEO, prin Google Ads si nu uita de retelele de socializare, acolo unde vei avea nevoie de o pagina de Facebook. Nu uita, pentru mai multa credibilitate digitala in mediul profesional, sa iti deschizi un cont de LinkedIn. Toate acestea, dublate prin reclame online, te pot ajuta sa ajungi mai repede si mai eficient la publicul consumator tanar de care businessul tau are nevoie.
Ultimele NOUTATI
Masa de Craciun, "pe saracie". Romanii sunt nevoiti sa cumpere la suta de grame de Sarbatori
De ce nu trebuie sa speli rufele in ziua de Craciun? Superstitii care aduc ghinion in familie
Friptura de Craciun? De ce nu e bine sa speli carnea de porc inainte de gatire pericolul pe care multi il ignora
Masa de Craciun gata intr-o ora. Cum sa gatesti friptura de porc care se topeste in gura sfaturi de la bucatarii profesionisti
Partenerii nostri
Adaosuri variabile la salariu. Se vor inregistra in Revisal?
INS: Pensia medie lunara a crescut cu 6,4% in trimestrul III, ajugand la 2.582 lei
Angajarea persoanelor cu handicap. MASURI incepand cu luna ianuarie 2025
Casare partiala mijloc fix: Studiu de caz privind tratamentul contabil si fiscal
Declaratia unica: Din 2025, avem un Formular inteligent pentru Declaratia 212