19 companii romanesti, prezente la Targul international de turism IMEX de la Frankfurt
romaniaantautoritatea nationala pentru turismproduse traditionaleimex 2014frankfurtgermania
19 companii romanesti participa, in perioada 20-22 mai, la cea de-a noua editie a targului international de turism "IMEX", de la Frankfurt (Germania), informeaza un comunicat al Autoritatii Nationale pentru Turism.
Potrivit comunicatului ANT citat de Agerpres, evenimentul este considerat cel mai important din lume dedicat industriei MICE (Meetings, Incentives, Conferences Exhibitions), iar tara noastra este prezenta inca de la prima editie a targului.
Dincolo de targul propriu-zis, au loc manifestari adiacente precum prezentari de destinatii, cross marketing specializat pe evenimente, modele informatice revolutionare si altele.
Acest targ se adreseaza jucatorilor din turism si din sectorul organizarii de evenimente si congrese.
In cadrul evenimentului expun 3.500 de exponzanti din 150 de tari, targul fiind vizitat in 2013 de circa 10.000 de specialisti din 97 de tari.
ANT precizeaza ca o mare parte a veniturilor generate de activitatea de incoming vine din sectorul evenimentelor.
Industria MICE asigura in prezent circa jumatate din incasarile totale din turismul romanesc.
"In 2014, sosirile turistilor straini in Romania marcheaza un trend pozitiv pentru incoming, o activitate complexa care include si industria de evenimente (MICE). Statisticile sunt incurajatoare pentru acest segment cu un real potential de dezvoltare in tara noastra, tinand cont si de faptul ca majoritatea strainilor care sosesc in Romania merg in Bucuresti si orasele mari. Participarea la IMEX se alatura altor actiuni ale ANT de sprijinire a asa-numitului sector MICE, desfasurate pe plan intern in colaborare cu cei mai importanti reprezentanti ai organizatiilor implicate in domeniul turismului si in mod specific pe acest segment", a spus Razvan Filipescu, presedintele ANT.
Pe perioada celor trei zile de targ se vor desfasura prezentari pentru grupuri, reprezentand agenti organizatori de evenimente si conferinte sau congrese din Italia, Austria, Franta, Polonia, Slovenia, Slovacia, Germania, Marea Britanie, SUA, Canada, Croatia, Grecia, Brazilia si Portugalia.
Agentii invitati vor participa la prezentari despre Romania ce vor fi urmate de degustari de produse traditionale romanesti, vinuri si tuica, informeaza sursa citata.