AXA Asigurari se alatura programului umanitar Secunda - Viata. Banii merg la Fundatia Mihai Nesu
axa asigurarisecunda - viatareclama tvfundatia mihai nesu
Compania AXA Asigurari se alatura programului Secunda - Viata. Acesta reprezinta un mecanism de strangere de fonduri conceput de grupul Leo Burnett la initiativa publicatiei Gazeta Sporturilor. Secunda - Viata le ofera companiilor care isi fac reclama TV posibilitatea de a sprijini direct cauze umanitare.
Mecanismul programului Secunda - Viata consta in cedarea contravalorii difuzarii unei secunde din spoturile TV catre o cauza umanitara. Spoturile marcilor participante in cadrul programului vor purta sigla Secunda - Viata, marcand implicarea acestora in sustinerea cauzei alese.
Prima cauza in slujba careia s-a pus in valoare mecanismul Secunda - Viata este Fundatia Mihai Nesu. Spoturile AXA Asigurari care vor rula pe TV vor purta pe perioada campaniei logo-ul Secunda - Viata pentru Fundatia Mihai Nesu. Contravaloarea unei secunde din fiecare difuzare se va duce catre Fundatia Mihai Nesu.
"Se spune ca onoarea nu iti este data de ceea ce primesti, ci de ceea ce dai. De prea multe ori subestimam puterea unui zambet, a unui cuvant binevoitor sau al celui mai mic gest de a arata ca-ti pasa. Pentru noi este o onoare sa participam in acest proiect si sa fim primii care si-au luat angajamentul fata de o cauza. Este un proiect inovator care se potriveste ca o manusa valorilor noastre. Atat noi, cat si cei care au creat programul Secunda - Viata suntem antrenati intr-o misiune de a proteja viata", a declarat Violeta Ciurel (foto), presedinte si director executiv al AXA Asigurari.
Pretul unei secunde difuzate la TV este calculat in functie de audienta reclamelor.
"Diferenta dintre o reclama TV standard de 30 de secunde si aceeasi varianta de 29 de secunde este insesizabila pentru public, insa poate face toata diferenta pentru o cauza umanitara", a afirmat Victor Stroe, Planning Director la Leo Burnett.
Pentru detalii suplimentare despre program, accesati site-ul
Secunda-Viata.ro.
Sursa foto:
Manager.ro