Starbucks va afisa numarul de calorii pentru fiecare produs al sau, din 25 iunie
starbucksmeniucaloriicafeamcdonald's
Incepand din 25 iunie, Starbucks va posta in toate cele 11.100 de cafenele ale sale, meniuri cu numarul de calorii pe care le are, a anuntat compania cu sediul in Seattle, printr-un comunicat. Informatiile postate vor fi pentru bauturile standard si nu vor include date pentru optiunile precum laptele de soia sau siropurile fara zahar.
Prin aceasta miscare, Starbucks se alatura McDonald’s, in incercarea de a atrage mai multi americani in unitati folosindu-se de transparenta legata de produsele proprii. Vendorul de cafea a incercat sa faca un meniu mai sanatos, astfel, anticipand legea care urmeaza sa intre in vigoare ce obliga companiile cu mai mult de 20 de locatii sa puna meniuri cu numarul de calorii la produse.
In 2009, Starbucks a scos siropul de porumb bogat in fructoza din produsele tale preparate, iar recent, magazinele au inceput sa vanda salate cu mai putin de 450 de calorii, potrivit Bloomberg.
Actiunile companiei au crescut cu 0,3% pana la 66,24 de dolari, la inceputul zilei. De la inceputul anului actiunile au castigat cam 23%, in timp ce indicele S&P 500 s-a majorat cu 15 procente.
In 2007, compania a impus noi standarde pentru produsele sale, cel mai important fiind acela ca nici unul dintre produse sa nu aiba mai mult de 500 de calorii. La Starbucks un latte de 560 de grame are 190 de calorii, in timp ce o placinta cu branza ajunge la 420 de calorii.
McDonald’s, care are cel mai mare lant de restaurante din lume, a inceput inca din septembrie sa posteze numarul de calorii la produsele sale, in SUA, dupa ce a fost criticat ca vinde mancare nesanatoasa.