Inaintea masacrului de la Sandy Hook, Smith & Wesson spera sa vanda multe arme tinerilor precum Adam Lanza
sandy hooktragediesmith & wessonarmeagrementcall of duty
Dupa tragedia de la Sandy Hook, producatorii de arme au tacut malc, preferand sa nu ofere comentarii.
Totusi, inainte de atacul armat asupra bietilor copilasi, CEO-ul Smith and Wesson, P. James Debney, si-a manifestat dorinta de a promova vanzarea de arme intr-un mod mai sofisticat, devenind o "companie cu produse de larg consum", concentrata asupra cercetarii de piata, a lansarilor rapide, a marketingului targetat, scrie
Wall Street Journal.
Clientul ideal pentru Smith & Wesson avea insa multe trasaturi in comun cu ucigasul psihopat Adam Lanza.
Potrivit lui James Hagerty, de la WSJ, Debney le-ar fi spus investitorilor in luna septembrie ca armele de moda veche nu se mai vand si piata armelor de vanatoare este modesta. In comparatie, pustile semiautomate, comercializate sub denumirea de "pusti moderne de agrement", erau "foarte, foarte populare". Acesta a sustinut ca publicul poate proveni din randul tinerilor "pasionati de jocuri video si foarte interesati de armele de foc".
In atacul de la Sandy Hook nu a fost folosita nicio arma produsa de Smith & Wesson; cu toate acestea, Debney a refuzat sa comenteze in ce masura va influenta atacul industria de arme din SUA. Inainte de atac, Debney ar fi venit in fata investitorilor cu o poveste despre extinderea bazei de clienti, acceptarea "sociala" a armelor letale si modul in care tinerii pasionati de jocuri video, precum Call Of Duty, pot deveni cei mai buni cumparatori.
In niciun caz, Smith & Wesson nu isi mai poate promova "armele de agrement" in randul "tinerilor pasionati de jocuri video"...