7 modalitati ridicole prin care companiile americane incearca sa monetizeze alegerile prezidentiale
companiivanzarialegeritrucurimitt romneybarack obama
Companiile din SUA doresc sa isi majoreze vanzarile pe seama alegerilor prezidentiale si in acest sens apeleaza la o serie de trucuri pe alocuri ridicole. Pe masura ce ne apropiem de data de 6 noiembrie, spiritele se incing, atat pe scena celor doi "luptatori", Obama si Romney, cat si pe cea a retailului. Iata 7 modalitati ridicole prin care companiile americane incearca sa monetizeze alegerile.
1. Mayflower Renaissance D.C. Hotel ofera un pachet Pick Your Party
Pachetul, care include o plimbare cu limuzina, in compania unui pahar de sampanie, costa 5.000 de dolari pe noapte. Poti alege un pachet republican sau democrat si un meniu al bauturilor ales in functie de tema alegerilor; barmanul va va pregati cocktailuri precum Balanced Budget si Interns And Scandals.
2. California Tortilla ii roaga pe clienti sa aleaga intre doua farfurii prezidentiale cu tortilla, pentru a "prezice in mod fidel alegerile".
Meniul Obama se numeste Chicken Teriyaki Luau Bowl, in timp ce meniul Romney poarta denumirea de Mexican Mitt-Loaf Bowl. Ambele costa 7,29 dolari si compania tine evidenta celor care cumpara produsele. In functie de “voturi” va fi ales si presedintele.
3. Cheetos a comandat doua portrete cu Obama si Romney, realizate din snacksuri Cheetos.
Pentru a dobandi si mai multa vizibilitate, brandul Frito-Lay, care apartine de PepsiCo, l-a platit pe artistul Jason Baalman sa creeze doua portrete uriase ale celor doi candidati. Cheetos i-a invitat pe fanii de pe Facebook sa voteze care va fi urmatorul mare "branzar".
4. MTV a lansat jocul online Fantasy Election.
Pentru a-i determina pe tineri sa participe la vot (sau sa viziteze site-ul MTV... ), MTV a inventat jocul de campanie Fantasy Election, unde utilizatorii pot construi o echipa de vis cu candidatii preferati, care sunt sinceri, transparenti si au spirit civic. Marele premiu consta intr-o excursie gratuita la premiile VMA alaturi de patru prieteni si 25.000 de dolari numerar!
5. Urban Outfitters vinde tricouri politice de toata frumusetea.
Nu stim daca in SUA poti sa fii agresat atat verbal, cat si fizic, pentru simplul motiv ca purtai un tricou cu Obama sau Romney. Fanii U.O. ar putea afla acest lucru chiar pe pielea lor, cumparand tricouri, cani si postere cu mesaje politice, precum Occupy A Voting Booth si I Vote For Vodka.
6. Lincoln, un restaurant din Washington, ii incurajeaza pe clienti sa plateasca 11 dolari pentru a "vota" partidul politic preferat, sub forma unui cocktail.
Poti cumpara doua cocktailuri: Elefantul, care contine wiskey alb, lichior de capsuni, lamai etc si Magarul, care contine gin din afine, Earl Grey si sirop de menta, lamai etc. Evidenta voturilor este tinuta pe o tablita traditionala, amplasata in interiorul restaurantului.
7. 7-Eleven organizeaza 7-Election in toate statele americane, incurajandu-i pe clienti sa cumpere cafea in pahare Obama sau Romney.
Pana acum, Obama este mai "cumparat" decat Mitt in aproape toate statele. La nivel national, Obama inregistreaza un procentaj de 60%, iar Romney, 40%, in cadrul 7-Election.