Noua normalitate din HORECA. Noile reguli din restaurante si hoteluri
ghid horaghid igiena horecaghid siguranta restaurante
HORA - Organizatia Patronala a Hotelurilor si Restaurantelor din Romania a lansat, astazi, campania "Dor de bun si bine", prin care prezinta strategia pentru relansarea
HoReCa, industria cea mai puternic afectata de pandemie.
Initiativa are in prim-plan Ghidul de siguranta in restaurante, primul material din tara noastra care defineste masurile optime de siguranta si responsabilitate, destinate atat operatorilor din industrie, cat si consumatorilor, si formulate in concordanta cu obiectivul national de a preveni aparitia unor situatii favorabile raspandirii SARS-CoV-2.
Ghidul de siguranta in restaurante este realizat alaturi de experti in sanatate din cadrul MedLife si poate fi vizualizat pe platforma campaniei
www.dordebunsibine.ro, unde este disponibil si un poster dedicat, care poate fi printat si afisat in locatiile responsabile.
Potrivit HORA, domeniul HoReCa inseamna localuri, echipe, angajati, clienti, parteneri, distribuitori, producatori - un ecosistem complex, care are nevoie de predictibilitate, de bun si de bine.
Campania #DorDeBunSiBine este prezentata de Mastercard, in parteneriat cu CEC Bank, cu sprijinul PepsiCo Romania, Up Romania, CLCC Coalitia pentru Libertatea Comertului si a Comunicarii, tazz by eMAG, MedLife Romania si Farmec, partener media RADIO GUERRILLA.
Conform reprezentantilor HORA, este nevoie de acest ghid pentru ca valul informational a inundat aproape toate mediile de comunicare, astfel incat este greu de facut distinctia intre lucrurile relevante sau bine documente, avizate, si dezinformare.
De aceea, colaborand in stransa legatura cu profesionistii MedLife, HORA a formulat si avizat o serie de recomandari, a caror implementare este imperios necesara unei bune functionari a oricarui local, avand in prim plan siguranta tuturor.
Ghidul de siguranta in restaurante se refera la curatenia si dezinfectia in unitatile de alimentatie publica, la obiectele utilizate in comun, la ventilatia si sistemele de aer conditionat, la regandirea spatiilor si a procedurilor, precum si la managementul angajatilor.
In acelasi timp, Ghidul ii incurajeaza pe consumatori sa adopte conduita optima in aceasta perioada, prin respectarea masurilor de preventie adecvate in spatiul public.