Jobul ideal: salariu de 85.000 de dolari pe an, plus 7.000 bani de buzunar. Se cauta doritori
salariu idealsalarii marisalarii influenceri
Se spune ca, daca ti-ai ales o meserie care-ti place, de fapt, nu muncesti. Probabil ca foarte putini oameni sunt in aceasta pozitie, majoritatea avand un anumit job doar pentru a avea din ce se intretine. De la un astfel de loc de munca, pot pleca daca vor fi pe placul unui angajator care pune la bataie un salariu de 85.000 de dolari pe an, pentru o activitate care este pe placul tuturor: calatoriile.
Pe langa
salariul atractiv, fericitul angajat va mai avea 7.000 de dolari bani de buzunar.
Tot ce trebuie sa faca este sa calatoreasca peste tot prin lume. Oferta a fost publicata de o companie de asigurari, care cauta un influencer in domeniul turismului, ca sa calatoreasca prin lume timp de un an, relateaza CNBC.
Respectivul trebuie sa calatoreasca o data pe luna si sa posteze, pe retelele sociale, imagini si relatari ale aventurilor sale.
In afara de salariu, influencerul va primi 2.000 de dolari pentru plata zborurilor, 3.000 de dolari pentru cazare, 600 de dolari pentru mancare si bautura, 1.000 de dolari pentru activitati si 500 de dolari pentru a inchiria o masina sau alt vehicul.
Pe langa reclama pe care trebuie sa o faca angajatorului, influencerul trebuie sa promoveze si alte companii care fac parte din fiecare proiect.
Cu ce se ocupa un influencer
Asa cum ii spune numele, un influencer este o persoana care, din mediul online si nu numai, incearca sa influenteze alegerile facute de cei care-l urmaresc si cred in ce le spune.
Un influencer este o imagine reprezentativa pentru un anumit domeniu de activitate si creeaza comunitati in jurul blogului si al retelelor sociale.
Un influencer poate fi un lider de opinie cu abilitati, carisma, autoritate, responsabilitate, implicare, care raspandeste si amplifica mesajele promotionale, in schimbul recompenselor in bani sau in produse.
Un influencer se bucura de o buna reputatie pe internet si pe aplicatiile de social media intr-un anumit domeniu de la moda si produse cosmetice, pana la calatorii si jocuri video.
In Romania, dintre cei 18.716 de creatorii de continut, analizati in raportul HyperAuditor, 60,40% sunt femei, cele mai multe cu varste intre 18 si 34 de ani.