Clientii Wizz Air isi pot alege singuri locurile in avion
clienti wizz aircurse wizz airbilete wizz air
Wizz Air, cea mai mare companie aeriana low-cost din Europa Centrala si de Est, a anuntat astazi ca introduce locuri alocate incepand cu mai 2015 pentru a imbunatati experienta si confortul pasagerilor. Serviciul va fi lansat pe rute selectate din 4 mai 2015 si in toata reteaua WIZZ din 19 mai 2015.
Clientii vor avea la dispozitie in mod gratuit un sistem de alocare automata, care va fi integrat in procesul de rezervare din 8 aprilie. Wizz Air va aloca locuri apropiate pasagerilor care calatoresc impreuna pe aceeasi rezervare, acolo unde acest lucru este posibil. Clientii isi vor putea schimba locul alocat cu un alt loc pentru un comision care incepe de la 1 euro.
Schimbarea va putea fi efectuata pe wizzair.com sau prin aplicatia pentru smartphone WIZZ cu pana la 3 ore anterior plecarii aeronavei. Locurile peferate, cum ar fi cele de pe primul rand, pentru debarcare rapida, sau locurile cu spatiu suplimentar pentru picioare, pot fi rezervate pentru un comision mai mare, in functie de disponibilitate si conform regulii primului solicitant.
Sistemul de locuri alocate Wizz Air va functiona incepand cu 4 mai pe anumite rute (Budapesta-Barcelona, Katowice-Londra, Bucuresti-Dortmund), iar apoi, din 19 mai, va fi introdus pe toate cele 360 de rute Wizz Air din cele 37 de tari.
Clientilor care au rezervat bilete inainte de 8 aprilie pentru zboruri cu locuri alocate, le vor fi atribuite locuri in momentul check-in-ului, in timp ce pasagerii care au rezervari care includ WIZZ Xtra legroom si WIZZ Reserved Seat isi vor putea alege locurile fara niciun cost aditional.
Pasagerii membri WIZZ Premium si WIZZ Privilege Pass isi vor putea alege orice loc in mod gratuit si vor beneficia in continuare de Priority Boarding (prioritate la imbarcare), pentru a evita asteptarea la rand. Incepand cu 8 aprilie Wizz Air reduce tariful serviciului Priority Boarding la doar 2 euro.
Gyorgy Abran, Chief Commercial Officer Wizz Air, a explicat motivul introducerii posibilitatii de alegere a locurilor din avion:
"Ma bucur ca va pot prezenta astazi acesta imbunatatire majora pentru clientii nostri, care vine ca parte a dezvoltarii constante de servicii si operatiuni mai bune.
Satisfactia clientilor a fost in centrul misiunii noastre cand am lansat compania in urma cu mai mult de 10 ani si continua sa ne ghideze actiunile in fiecare zi.
Sunt convins ca trendul companiilor aeriene de a reintroduce locurile alocate reflecta ceea ce consumatorii apreciaza cel mai mult in prezent, cand calatoresc: un tarif de calatorie accesibil si o experienta confortabila si fara griji. Avem 180 de locuri in fiecare dintre cele 55 de aeronave A320, iar din noiembrie vom avea 230 de locuri in noul nostru A321. Alocarea locurilor vine ca parte dintr-o serie de etape de imbunatatire a experientei, planificate in 2015, pe care le vom anunta in curand", explica Gyorgy Abran.