Furnizorii trebuie sa combine calitatea cu cercetare si dezvoltare
carl h. hahnvolkswagengermaniafurnizoricercetaredezvoltare de produseserviciirelatii cu furnizorimarketing de produsmanagementul produselor
Carl H. Hahn este fostul presedinte al Volkswagen, Germania.
Producatorul de automobile este cunoscut pentru modelele populare, cum ar fi Beetle, precum si Jetta de astazi si Taureg.
A studiat administrarea de afaceri din Germania, Elvetia si Marea Britanie, precum si de stiinte politice in Franta.
S-a alaturat Volkswagen in decembrie 1954.
Hahn a transformat Volkswagen intr-o corporatie globala prin deschiderea de noi unitati de productie in China si in Europa de Est si de Sud.
De aceea, Carl Hahn crede ca furnizorii au nevoie de capacitati puternice in cercetare si dezvoltare, pentru a ramane de parteneri de succes intr-o industrie.
Un furnizor puternic trebuie sa dispuna de buna calitate si fiabilitate. In plus, furnizorii trebuie investeasca in cercetare si dezvoltarea de produse si servicii din jurul lor.
Simpla integrate in maniera de gandire a cumparatorului de a gandi, permite furnizorului sa ramana in pas cu modificarile din piata si cu cerintele ei.
Atunci cand intreprinderile lucreaza cu furnizorii de calitate, fiecare procedeu se imbunatateste in timp si devine din ce in ce mai de succes.
Pentru a va imbunati relatiile cu furnizorii, iata cateva sfaturi pe care Carl H Hahn le crede ca fiind importante.
- Evaluati relatiile voastre cu furnizorii vostri curenti.
- Notati punctele forte si punctele slabe ale fiecaruia si lucrezati la imbunatatirea lor.
- Comunicarea cu furnizorii este vitala pentru alinierea lor la strategia companiei.
- Faceti un plan de intalniri regulate pentru a discuta obiectivele viitoare, modificarile ce pot surveni si strategiile de marketing privind produsele.
- Ca manager, poti numi pe cineva care sa se ocupe de relatia cu furnizorii vostri. Aceasta persoana ar trebui sa fie responsabila cu supravegherea procesului de cercetare si dezvoltare al produselor de la acesti furnizori.
- Utilizati valori de referinta pentru a urmari progresul in timp.
- Luati in considerare factori cum ar fi de precizia, calitatea, viteza si profitabilitatea.