Romanii sunt lideri in Europa la urmarirea pe social media a paginilor de stiri cu continut sportiv
social fanalyticssport social mediamastercard
Pe masura ce Europa isi indreapta atentia catre Milano, unde, pe 28 mai, va avea loc finala UEFA Champions League 2016, intre Real Madrid si Atletico Madrid, un nou studiu MasterCard a conturat tendintele de comportament ale suporterilor sportului-rege la nivel european, inclusiv in Romania.
Studiul Social Fanalytics a fost efectuat pe 5.000 de respondenti din Anglia, Germania, Spania, Franta, Olanda, Italia, Turcia, Rusia, Suedia, Portugalia, Grecia, Ucraina, Romania, Israel, Cehia si Polonia.
MasterCard a analizat informatii din social media pentru a vedea care sunt cele mai dezbatute momente legate de Liga Campionilor UEFA.
Potrivit studiului MasterCard, romanii sunt lideri europeni in ceea ce priveste urmarirea pe social media a paginilor de stiri cu continut sportiv.
73% dintre suporterii romani si-ar dori sa beneficieze de Wi-Fi pe stadioane si 81% cred ca fotbalistii ar trebui sa fie prezenti in social media.
De asemenea, Lionel Messi si Barcelona sunt jucatorul, respectiv echipa cel mai des mentionate de suporterii romani, de la infiintarea Ligii Campionilor.
Steaua Bucuresti ocupa a zecea pozitie in clasament, depasind mai multe cluburi, inclusiv pe Atletico Madrid.
Suporterii britanici sunt cei mai vocali in social media, urmati indeaproape de francezi si de spanioli. Acestia din urma sunt cei mai activi pe social media, cand urmaresc meciurile din Liga Campionilor.
Cererea pentru plati contactless este, de asemenea, din ce in ce mai populara la nivel european, cu unu din trei microbisti afirmand ca si-ar dori sa vada aceasta tehnologie implementata pe arenele de fotbal.
54% dintre suporterii turci s-au aratat interesati de introducerea platilor contactless pe stadioane, in timp ce 54% dintre romani si 44% dintre cehi ar vrea ca stadioanele sa fie dotate cu porti de acces contactless.