Trofeul de la Roland Garros i-a adus Simonei un contract cu o firma de cosmetice. Cui face acum reclama Halep
simona haleproland garros 2018rexonawtatenis
Victoria istorica obtinuta de sportiva noastra pe zgura de Paris i-a adus Simonei un nou brand in "portofoliul publicitar". Dupa ce, de curand incheiase o colaborare cu firma de imbracaminte si articole sportive Nike, Halep a semnat un contract si cu cei de la Rexona.
Conform unui comunicat de presa emis de reprezentantii companiei Unilever, detinatoarea brandului Rexona, liderul unu mondial si campioana de la Roland Garros 2018 a semnat un contract de publicitate prin care devine ambasador Rexona.
"Prin acest parteneriat extraordinar, speram sa ii inspiram pe romani spre un stil de viata activ si sanatos. Chiar daca escaladezi un munte, faci jogging dimineata sau te plimbi cu copiii in parc, Rexona nu te va dezamagi! Simona este un ambasador ideal.
Echilibrul, pasiunea si naturaletea de care da dovada sunt uimitoare, iar performanta ei exceptionala in finala feminina de la Roland Garros va trai mult timp in memoria tuturor romanilor", se arata in comunicatul emis de Rexona.
Va amintim faptul ca pe 5 iunie, Halep a fost numita si ambasador al companiei Dubai Duty Free, care se ocupa de gestionarea magazinelor duty-free din Dubai.
Jurnalistii sportivi sunt de parere ca dupa ce a castigat finala de la Roland Garros, foarte multe "usi" noi se vor deschide pentru sportiva noastra. Este bine stiut faptul ca marile branduri sunt interesate de colaborarea cu sportivi ce castiga titluri si turnee, iar Halep nu prea s-a bucurat pana in prezent de aceasta piata cel putin la fel de profitabila ca tenisul, din punct de vedere financiar.
Desi este de peste 30 de saptamani in fruntea clasamentului WTA si a participat la trei finale de Grand Slam, Halep nu a primit foarte multe oferte de colaborare publicitara, din cauza faptului ca nu detinea niciun titlu de Mare Slem. Acum insa lucrurile s-au schimbat, si contractele incep sa-si faca aparitia pentru Simona, pe care asteptam sa o vedem in cat mai multe spoturi publicitare, dar si in campanii de promovare a tenisului si sportului in societatea romaneasca.
Speram ca performanta istorica obtinua de "copilul minune", asa cum a fost Halep poreclita in presa internationala, sa ofere o motivatie suficient de puternica politicienilor de la guvernare, pentru a se implica activ in promovarea si sustinerea sportului in scolile din Romania si mai ales in implementarea unor sisteme si programe dedicate acestei activitati, care sa vina in intampinarea copiilor talentati si pasionati de sport.
Citeste si:
Simona Halep-Gabriela Firea: 6-0;6-0