Surpriza in magazine: Realitatea virtuala se muta in supermarketuri
inteligenta artificialarealitate virtualashoppingcomertmagazinedanone romania
Cu ajutorul tehnologiei si a realitatii virtuale, clientii pot vedea in magazine, chiar la raft, intregul proces de productie a iaurturilor Danone, incepand de la preluarea laptelui de la ferma, pana la momentul in care iaurturile ies din fabrica si sunt distribuite pe piata.
Danone Romania, una dintre cele mai mari companii producatoare de iaurturi, lanseaza o tehnologie prin care clientii pot asista la procesul de productie, printr-un filmulet care va putea fi vizionat in supermarketuri.
Reprezentantii Danone Romania spun ca au luat aceasta initiativa, datorita interesului tot mai mare al clientilor pentru a cunoaste povestea si procedeele din spatele produselor.
"Exista un interes in crestere al consumatorilor care vor sa stie unde si cum se face produsul pe care il cumpara, de unde provin ingredientele folosite, in cazul nostru ingredientul de baza fiind laptele. Doar 2% dintre consumatori nu citesc eticheta, conform ultimului studiu realizat in luna ianuarie, si peste 50% dintre cei care o citesc vor sa stie lista de ingrediente.
Vrem sa oferim oportunitatea unui numar cat mai mare de consumatori sa vada direct procesul de productie. O pot face fie direct prin vizitele saptamanale pe care le organizam la fabrica, fie prin vizitele la ferme sau cu ajutorul realitatii virtuale care sper sa le ofere o experienta vizuala memorabila. Este un mod inedit de a arata consumatorilor ce se intampla in culisele productiei”, declara Natalia Gelstein- Kiss, Director General Danone Romania, Bulgaria, Moldova si Tarile Adriatice.
Filmul care poate fi vizionat in magazine pe perioada campaniei este disponibil si online, pe www.drumuliaurtului.ro, in varianta 360°, si poate fi vizualizat atat de pe telefon, cat si de pe calculator, prin miscarea telefonului sau a mouse-ului. Experienta poate fi incercata in 60 de magazine din Bucuresti.