Te-ai intrebat vreodata cum ar trebui sa folosesti social media in avantajul tau pentru a iti crea un brand si pentru a genera vanzari. In ziua de astazi, toate business-urile mai mici sau mai mari sunt prezente pe retelele de socializare, incercand sa ajunga la publicul lor tinta si sa faca cunoscute pe piata. Algoritmul din spatele acestor retele de socializare ne fac viata insa din ce in ce mai grea, traficul organic fiind tot mai greu de obtinut.
Cea mai buna strategie pentru social media implica in ziua de astazi crearea unui continut valoros si relevant, care sa atraga urmaritorii catre pagina ta si catre site-ul tau. Redactarea unui continut care sa atraga urmaritori si sa ii si converteasca in timp in clienti nu este insa deloc o misiune usoara. In primul rand, nu este important numai ceea ce scrii, ci si felul in care o faci. Inainte de toate, este necesar sa stii cum sa oferi urmaritorilor tai un continut valoros, care sa ii ajute in viata de zi cu zi.
Pentru a putea face acest lucru, in primul rand este important sa iti cunosti audienta, sa iti cunosti oamenii din care este formata comunitatea ta din social media. Apoi, trebuie sa stii care sunt subiectele de interes pentru acesti oameni pentru a le putea oferi un continut relevant, care sa ii intereseze si care sa ii motiveze sa te caute pentru a te citi. Atunci cand incepi sa scrii o postare trebuie sa te intrebi inainte de toate daca informatiile pe care le oferi in acele randuri ii ajuta cu adevarat pe cei care te urmaresc. Daca raspunsul este afirmativ, atunci inseamna ca esti pe drumul cel bun.
Continutul pe care il postezi pe retelele de socializare poate fi impartit in cinci categorii principale. Prima categorie face referire la acel continut care te relaxeaza si care te face sa razi, aici putand fi incluse videoclipurile amuzante sau meme-urile. Apoi avem continutul care creeaza un sentiment de identitate, acel continut care trezeste emotii si care te ajuta pe tine ca business sa te conectezi mai bine cu urmaritorii tai.
A treia categorie include continutul care ofera valoare celor care te urmaresc, acel continut pe care oamenii simt nevoia sa il distribuie si cunoscutilor. Mai departe avem continutul care efectiv ii invata ceva pe cei care te citesc, care le ofera informatii noi si valoroase despre un domeniu de interes. In cele din urma mai avem continutul care exploateaza emotiile, care apeleaza la sentimentele si emotiile celor care te urmaresc.
Pentru un business prezent in social media este important sa creeze continut din toate aceste categorii pentru a putea ajunge la toti urmaritorii sai si pentru a castiga mai multa vizibilitate. Oferind un continut diversificat, vei avea oportunitatea si de a intelege si de a invata mai multe despre cei care te urmaresc si despre nevoile si interesele lor.
Citeste si: Cum pot folosi retelele sociale pentru a creste vanzarile?
Sursa foto: pixabay.com
Ultimele NOUTATI
Cursul valutar EURO- LEU 2025. La ce sa te astepti daca platesti chirie, rate la credite in euro sau ai depozite bancare?
NU mai platesti amenzi din greseala! Solutia geniala introdusa de Banca Transilvania
E oficial. Anul acesta bugetarii si pensionarii NU mai primesc majorari de salarii si pensii
Partenerii nostri
Evidenta programului de lucru - ce prevede Codul Muncii si explicatiile specialistilor
Legea nr.319/2006. Vor fi incluse prevederi despre hartuirea la locul de munca in Legea SSM
Tranzactii intre firma si persoana fizica: Cum stabiliti pretul pentru a evita problemele fiscale
Impozitare microintreprinderi: 5 modificari esentiale aduse de OUG nr. 156/2024