Cum sa construiti strategii de vanzari pe termen lung
afacerivanzariplan de afaceri
Cum sa construiti strategii de vanzari pe termen lung
O trasatura fundamentala a vietii economice moderne este aceea ca oamenii se afla permanent in situatia de a alege. Gama variata de produse de pe
piata atrage dupa sine si posibilitatea sporita de a selecta din
afaceri ceea ce este mai bun, mai atractiv, mai calitativ. Progresul tehnic si stiintific a dus atat la cresteri uriase de productie, cat si la sporirea nevoilor materiale ale oamenilor secolului in care ne aflam.
Producatorul trebuie sa aiba in vedere satisfacerea cerintelor exigente ale consumatorului, adaptarea costurilor de productie, obtinerea calitatii si, de ce nu, a unui profit consistent.
Problemele economice de baza ale societatii sunt: ce sa se produca, cum sa se produca si pentru cine sa se produca. Acestea reprezinta probleme de productie si distributie. De aici mai e un pas pana la promovarea produselor, vanzarea lor, acordarea unor preturi. Toate acestea devin baza unui plan de afaceri.
Viata financiara a firmelor de pretutindeni a devenit extrem de complicata in aceasta perioada in care resursele financiare sunt limitate. Cu ajutorul consilierului tau personal Management financiar poti naviga cu succes prin apele agitate ale lumii financiare.
Planul de
afaceri are la baza tehnici, tactici, strategii bine alese, care garanteaza
obtinerea unui profit financiar imediat.
Dar cine doreste ca dupa doua-trei tranzactii afacerea sa ia sfarsit? Oricine isi propune ca afacerea sa sa prospere, sa fie cat mai longeviva.
Afacerile se fac cu oameni si pentru oameni. Ele vizeaza poate cel mai mult starea, atitudinea si comportamentul individului. Individul este un exponent care devine CLIENT. Orice individ este un potential cumparator.
Ne-am propus in cele ce urmeaza sa abordam tehnici de planificare a unei
afaceri pe termen lung, neexcluzand pionul principal al dezvoltarii in afaceri: clientul.
Strategii de vanzari pe termen lung in 11 pasi
1. Fixati etapele planului strategic al afacerii.
2. Definiti obiectivele afacerii dvs..
3. Gasiti avantajele proiectului propus.
4. Notati dezavantajele planului ales.
5. Definiti bugetul.
6. Puneti in aplicare strategiile sugerate.
7. Testati metodele si performantele acestora.
8. Organizati din cand in cand sedinte de analiza.
9. Depistati doleantele clientului.
10. Descoperiti competitorii.
11. Folositi din plin capacitatile personale in derularea si dezvoltarea noului
plan de afaceri.
Mai multe articole despre acest subiect gasiti in sectiunea: Tehnici de vanzari