5 sfaturi pentru cresterea vanzarilor online
Urmatoarele sfaturi va pot fi de folos pentru a va spori vanzarile. Functioneaza in cazul oricarui tip din domeniul afaceri. Sunt eficiente atat pentru marketing-ul "online" cat si pentru cel clasic. Si, in plus, implementarea lor nu va costa absolut nimic.
1. Promovati un singur lucru o data!
Promovati un singur produs sau serviciu o data. In acest fel, limitati cu folos decizia clientului la doua variante: "Da" sau "Nu". Iar fiecare "Da" produce o vanzare imediata.
Evitati promotiile care obliga potentialii clienti sa ia decizii suplimentare dupa ce se hotarasc sa cumpere. Unii dintre acestia nu vor reusi sa se hotarasca asupra deciziei corecte (pentru ei) si vor evita sa ia o decizie gresita alegand, din acest motiv, sa raspunda negativ ofertei dvs. Astfel, riscati sa pierdeti o vanzare aproape incheiata.
Mai degraba, puteti opta pentru derularea mai multor promotii, separate, pentru fiecare produs/serviciu in parte. Sau, ca o alternativa, puteti combina mai multe produse/servicii intr-un singur pachet care sa aiba un singur pret.
Ceea ce nu trebuie insa niciodata sa scapati din vedere este faptul ca potentialului client trebuie sa i se prezinte o oferta conceputa de asa natura incat sa nu poata raspunde decat prin "Da" sau "Nu". Este calea cea mai sigura catre un numar sporit de vanzari.
2. Vestea despre cel mai mare beneficiu este intotdeauna placuta urechilor cumparatorului!
Care este cel mai mare beneficiu pe care il oferiti cumparatorilor? Acel beneficiu constituie "sex-appeal"-ul vanzarilor dvs.! Folositi-l pentru a atrage potentialii clienti in zona mesajului dvs. promotional.
Titlul oricarui text, "banner" sau spot publicitar trebuie sa contina acest beneficiu. Puneti-l in prima fraza a scrisorii dvs. de vanzari. Includeti-l intr-un titlu sau intr-un banner in partea superioar a website-ului dvs. Utilizati-l ca deschidere a materialelor promotionale audio-video.
Cel mai important beneficiu al produsului/serviciului dvs. are intotdeauna rolul de a capta atentia potentialului client, de a-l determina sa continue citirea sau vizionarea mesajului.
3. Personalizati contactul!
Din ce in ce mai multi oameni vor prefera sa cumpere de la dvs. daca vor simti ca va adresati direct nevoilor lor individuale.
Dezvoltati versiuni individualizate ale mesajului dvs. de vanzare pentru a raspunde intereselor specifice ale potentialilor clienti. Folositi intotdeauna acel stil si acel limbaj care se potriveste cel mai bine segmentului de piata fixat. Este destul de usor sa folosesti diferite versiuni ale mesajului de vanzare atunci cand cunosti catre cine pleaca informatia.
Cum v-ati putea insa personaliza website-ul astfel incat sa atrageti un anumit segment din cumparatori fara a-i respinge pe ceilalti?
Una dintre cai ar fi aceea de a crea pagini diferite pentru acelasi produs/serviciu, care sa se adreseze fiecarui segment de cumparatori in parte. Individualizati continutul fiecarei pagini astfel incat acesta sa raspunda si corespunda nevoilor segmentului de cumparatori luat in vizor. Apoi, in pagina principala, creati "link"-uri (legaturi), cu o scurta descriere, catre fiecare dintre aceste pagini individualizate.
4. Oferiti specificatii!
Specialistii in vanzari isi descriu adesea produsul/serviciul folosind descrieri de tipul: "Este rapid, usor si ieftin!". O descriere detaliata a modului in care produsul/serviciul reuseste sa ofere viteza, utilizare facila si cost redus ar genera insa mai multe vanzari.
De
exemplu, o afirmatie generala de tipul "Clientii nostri isi sporesc vanzarile!" este lipsita de putere si nu va genera vanzari. Ea ar trebui inlocuita cu ceva de genul:
"Majoritatea noilor nostri clienti isi sporesc vanzarile cu cel putin 17 procente in prima luna!". – O astfel de formulare este mult mai incitanta. Ii motiveaza pe cumparatori sa opteze pentru produsul/serviciul dvs. pentru a beneficia de cresterea procentuala, cu 17%, a vanzarilor lor.
5. Dramatizati!
De regula, clientii nu cumpara bazandu-se pe logica, ci pe impuls. Ei isi fundamenteaza decizia de a cumpara pe ceea ce simt in legatura cu produsul/serviciul dvs. Incitati- i, aratati-le cat de multe beneficii vor avea de pe urma achizitionarii produsului/serviciului dvs.!
Revizuiti textele pentru reclama, scrisorile de vanzare si paginile web pentru a dramatiza recompensa emotionala pe care o va primi cumparatorul ca urmare a utilizarii produsului/serviciului dvs. Folositi cuvinte-imagini vii pentru a-i ajuta sa-si imagineze cum ar fi sa se afle deja in posesia produsului/serviciului.
De
exemplu, un planificator financiar ar putea sa puna accent pe senzatia de relaxare si pe starea de bine cu totul aparte pe care o ai in clipa in care te stii liber de orice datorii.
Fiecare dintre aceste cinci sfaturi va pot ajuta sa va sporiti vanzarile. In plus, bine aplicate, produc rezultate imediate fara nici un cost suplimentar.
Ultimele NOUTATI
Masa de Craciun, "pe saracie". Romanii sunt nevoiti sa cumpere la suta de grame de Sarbatori
De ce nu trebuie sa speli rufele in ziua de Craciun? Superstitii care aduc ghinion in familie
Friptura de Craciun? De ce nu e bine sa speli carnea de porc inainte de gatire pericolul pe care multi il ignora
Masa de Craciun gata intr-o ora. Cum sa gatesti friptura de porc care se topeste in gura sfaturi de la bucatarii profesionisti
Partenerii nostri
Adaosuri variabile la salariu. Se vor inregistra in Revisal?
INS: Pensia medie lunara a crescut cu 6,4% in trimestrul III, ajugand la 2.582 lei
Angajarea persoanelor cu handicap. MASURI incepand cu luna ianuarie 2025
Casare partiala mijloc fix: Studiu de caz privind tratamentul contabil si fiscal
Declaratia unica: Din 2025, avem un Formular inteligent pentru Declaratia 212