10 sfaturi ca sa va cresteti vanzarile on-line
V-ati facut un site si vreti sa castigati bani cu el. Daca deocamdata nu sunteti multumit de valoarea profiturilor pe care le realizati on-line, poate ca e momentul sa revizuiti cateva lucruri.
Nu sunt aspecte foarte complicate. Trebuie doar sa va puneti un pic mintea la contributie si sa investiti ceva timp in refacerea paginii dvs. web.
1. Simplificati modul de navigare pe site-ul dvs.
Cu cat lucrurile sunt mai simple si mai putin complicate, inclusiv din punct de vedere grafic,
cu atat mai mult veti vinde. Ideea e ca atunci cand un vizitator ajunge pe pagina dvs., el nu trebuie sa fie distras de alte link-uri ori bannere.
Oferiti-i vizitatorului dvs. posibilitatea de a citi in liniste toata informatia de pe site.
2. Folositi titluri puternice pe fiecare pagina
Nu lasati paginile dvs. fara titluri. Oamenii sunt grabiti si vor sa stie dintr-o privire de ce trebuie sa citeasca pagina respectiva. Cele mai bune titluri incep astfel: "cum sa" sau "7 sfaturi ca sa..." ori "5 pasi spre...". Incercati sa mentionati chiar in titlu cel putin un beneficiu pentru potentialul client.
Spre exemplu, daca vindeti o masina de tuns iarba, puteti pune un titlu gen: "Cum sa aveti o gradina perfecta ingrijind-o doar 10 minute pe zi". Sau "4 pasi simpli pentru a va tunde usor iarba din gradina dvs.". Sau "Vreti sa aveti o gradina pentru care sa va invidieze toti vecinii?" Si exemplele pot continua.
3. Prezentati problemele pe care potentialul client le are si apoi oferiti-i solutia: produsul sau serviciul dvs.
Cei mai mari vanzatori din lume sustin ca nu vei face niciodata vreo vanzare daca potentialul tau client nu are o problema.
Este clientul macinat de o problema pe care nu poate rezolva singur?
Perfect. Atunci ai sanse mari sa-ti vinzi produsul.
Prezentati pe pagina dvs. web problemele cu care se confrunta potentialii dvs. clienti. Si apoi demonstrati-le cum le pot rezolva foarte usor cu ajutorul produsului dvs.
Daca este posibil, puneti poze cu "inainte de folosirea produsului dvs." si "dupa folosirea lui". Aceasta este una dintre cele mai puternice metode de vanzare.
4. Spuneti potentialului client cine sunteti si ce experienta aveti in domeniul respectiv.
Daca vindeti servicii de consultanta, spuneti de cati ani lucrati in domeniul respectiv si cine sunt clientii dvs. Nu uitati sa mentionati si realizarile dvs. deosebite. Construit-va imaginea unui profesionist si veti fi tratat ca un profesionist. Mai ales atunci cand va veni vorba despre bani.
O idee buna ar fi chiar sa va puneti si poza pe site. O poza business, bineinteles. Astfel demonstrati o data in plus ca sunteti o persoana "in carne si oase".
5. Comunicati-va toate datele de contact.
Sute pagini web din Romania au drept date de contact o simpla adresa de e-mail. Uneori aceasta e chiar una de yahoo sau hotmail.
Daca vreti sa faceti afaceri profitabile pe web publicati-va adresa postala completa, nr. de telefon fix si de fax, eventual si nr. de mobil. Dar nu va rezumati la o adresa de e-mail si un nr. de telefon mobil.
Nu uitati sa precizati numele firmei dvs.
6. Publicati marturii ale clientilor multumiti de produsul sau serviciul dvs. Cu cat mai multe, cu atat mai bine.
Demonstrati astfel potentialilor dvs. clienti ca nu sunt primii care cumpara de la dvs. Dar nu plasati aceste marturii intr-o sectiune separata a site-ului, ci strecurati-le de-a lungul intregii prezentari.
Daca este posibil, mentionati numele, adresa de e-mail, de web, poza si numele firmei pentru fiecare dintre persoanele a caror marturie o aveti pe site.
7. Oferiti garantia returnarii banilor in cazul in care clientul nu este multumit.
Stiu ca va ganditi ca multi vor copia informatiile si apoi vor returna produsul. Unii intr-adevar asa procedeaza. Insa vreau sa va asigur ca majoritatea sunt oameni de buna-credinta.
8. Colectati adresele de e-mail ale celor care va viziteaza.
Publicati si dvs. un newsletter. Nu e obligatoriu sa-l faceti la fel de des ca si mine, dar unul lunar este chiar foarte bun. Nu-l imbacsiti cu publicitate, puneti aici cat mai multe informatii utile pentru potentialii clienti. Astfel, ori de cate ori faceti o oferta promotionala, aveti posibilitatea sa o comunicati rapid si cu costuri foarte mici.
9. Folositi un limbaj simplu, clar si la obiect.
Nu va demonstrati eruditia abordand un limbaj sofisticat. Daca va intereseaza si banii celor care nu au zabovit prea mult pe bancile scolii, comunicati simplu, clar si la obiect. Pe de alta parte, sa fiti convins ca academicienii nu se vor simti jigniti de acest limbaj. Ei stiu ca e destul de dificil sa fii clar in scris.
10. Nu va rezumati la discutiile on-line cu clientii dvs.
Vorbiti cu ei la telefon. Intalniti-va cu ei. Internetul ne ofera posibilitatea de a comunica mai repede si mai ieftin unii cu ceilalti. Insa in continuare cele mai mari si mai sigure afaceri se fac stand fata in fata vanzator si client.
Ultimele NOUTATI
Dieta minimalista: cum sa mananci sanatos cu buget redus
Cum sa asortezi un lant din aur cu alte bijuterii de lux: secrete de stil pentru barbati
ANAF-ul a inceput sa taxeze averile nejustificate. Un roman nu a putut sa spuna de unde are 3,4 milioane lei
Partenerii nostri
Norme SSM pentru vizitatorii unei companii - ce demersuri vor face angajatorii?
Deducerea personala in 2025 - nivelul acesteia creste ca urmare a majorarii salariului minim
Suspendarea activitatii unei firme: Aspecte cheie de retinut
Tezaur 2025: Prima editie a programului debuteaza pe 13 ianuarie cu dobanzi de pana la 7,8% pe an
Este legal sa-ti fie fotografiat buletinul de catre politistii locali? Iata ce spune legea!
Acte necesare schimbare buletin
Sfaturi de baza pentru persoanele care vor sa deschida o afacere
Te-ar putea interesa si