10 intrebari adecvate pentru a scoate la iveala si a determina recunoasterea nevoii
vanzariintrebarisfaturi
10 intrebari adecvate pentru a scoate la iveala
si a determina recunoasterea nevoii
Punerea de intrebari urmareste nu doar descoperirea nevoii, ci si determinarea interlocutorului sa si-o exprime. Iata zece intrebari de pus in mod reflex care pot - sau trebuie sa fie puse, pentru a-i determina pe interlocutorii dvs. sa-si exprime nevoile si sa si le recunoasca. Cateva dintre ele sunt inevitabile:
1.
"Ca sa va inteleg mai bine, imi permiteti sa va pun cateva intrebari?".
In acest fel, veti capata dreptul de a actiona si pe acela de a conduce intrevederea, si va veti lua obligatia de a pune afurisitele de intrebari care inseamna etapa anterioara obligatorie unei bune acceptari a nevoii si argumentarii adecvate.
Cum sa vindeti in Anul Crizei? Strategii si tehnici de vanzare adaptate situatiei de criza economico-financiara!
Testate de specialisti, experti si consultanti in Vanzari!
2. "
In organizarea dvs. actuala (din punctul de vedere al solutiilor pe care preconizati sa le vindeti),
ce v-ar placea sa imbunatatiti sau sa schimbati?".
In acest fel, atingeti o problema sau o dificultate la a carei rezolvare ar putea contribui produsele sau solutiile dvs.
3. "
Ce v-a determinat sa acceptati sau sa ma primiti?" sau
"Ce v-a determinat sa veniti la noi?", sau
"...sa ne returnati talonul-raspuns?"
Veti scoate la iveala scopurile urmarite si sistemul motivational; altfel spus -asteptarile si preocuparile importante.
4.
"Ce v-a determinat sa faceti aceasta alegere?"
Veti scoate la lumina scopurile urmarite si sistemul motivational; altfel spus - asteptarile si preocuparile importante.
5. "Momentan, lucrati cu "Cutare".
Ce v-a facut sa-l alegeti pe "Cutare"? Si ce v-ar putea determina sa va schimbati optiunea?"
Se scot la iveala obiectiile si nemultumirile interlocutorului si se dezvaluie argumentul pe care el il asteapta.
6. "
In ceea ce priveste problemele pe care le mentionati, ce aveti de gand sa faceti?"
Urmareste aflarea scopurilor interlocutorului si il forteaza sa treaca de la visare la o reflectie privitoare la fapte, anticamera a actiunii de a cumpara.
7. "Care sunt marile dvs. prioritati actuale?"
Dezvaluie scopurile vizate si sistemul motivational.
8.
"Daca ar trebui sa luati o hotarare, cu privire la ceea ce discutam acum, care ar fi cerintele specifice pe care le-ati avea de facut? Si de ce acestea?"
Reliefeaza asteptarile, preocuparile si criteriile de decizie.
9.
"Firmei noastre, dvs. ii acordati increderea pentru o anumita gama de produse; care va sunt cerintele, pentru a va acorda increderea si altor game de produse?"
Intrebare de tip general, care il va determina pe interlocutor sa-si puna singur intrebari cu privire la propriile-i scopuri, motivatii si criterii de decizie.
10. "
Care ar fi produsul ideal (solutia ideala) pentru dumneavoastra? Din ce motiv?"
Aici, intr-o singura intrebare, este continuta intreaga arta a vanzarilor: Spune-mi ce-ai dori sa auzi ca sa-ti pot descrie solutia pe care ti-o propun.
In domeniul vanzarilor, succesul nu le zambeste decat celor care indraznesc. Exista solutii pentru a-i ajuta sa-si depaseasca lipsa lor de indrazneala.
Mai multe solutii si sfaturi despre cum sa vindeti aflati chiar acum din "
Succesul in vanzari. Pas cu Pas." Gasiti aici strategii si tehnici de vanzare adaptate situatiei de criza economico-financiara! Testate de specialisti, experti si consultanti in Vanzari!
Alte articole despre acest subiect gasiti in sectiunea:
Tehnici de vanzari